بازدید 5431
۵

افشاگری درباره ردپای یک مسئول در فروش فیلترشکن

شخصی وابسته به مسئولی رسماً در بحث تجارت فیلترشکن در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شود، امروز در برابر این موضوعات هیچ پاسخ گویا، شفاف و قانع‌کننده‌ای برای جوان پرسشگر نداریم و این باعث شرمساری ماست.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 09 October 2023

به گزارش تابناک، ایلنا نوشت: نماینده لرستان درباره حواشی ایجاد شده برای دادن سیمکارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی و توریست‌هایی که به کشور می‌آیند، گفت: بحث سیم‌کارت‌ها، عدم مدیریت‌ها و به سخره گرفتن ملت ایران حد و اندازه‌ای ندارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس گفت: امروز برخی از موضوعات برای شهروندان و جوانان مانند عقده شده است، بعد هم می‌گویند چرا این موضع‌گیری شد، چرا اعتراض شد؟ چرا‌ها همین جا است.

مرتضی محمودوند نماینده لرستان درباره حواشی ایجاد شده برای دادن سیمکارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی و توریست‌هایی که به کشور می‌آیند، گفت: بحث سیم‌کارت‌ها، عدم مدیریت‌ها و به سخره گرفتن ملت ایران حد و اندازه‌ای ندارد. امروز من به عنوان نماینده، خدمتگذار و سرباز این ملت در بحث فیلترشکن‌ها و تجارت‌شان و محدودیت‌ها هیچ پاسخ قانع‌کننده و منطقی ندارم. مخصوصا در برابر جوانان مظلوم و عزیز کشورم که در مواجهه در مورد فیلترشکن‌ها سوال می‌کنند.

بخش‌هایی از گفت و گوی محمودوند را در ادامه می‌خوانید:

در بحث سیم‌کارت ریشخندی مانند ورود بازیکنی مثل رونالدو اتفاق افتاد. بعد هم یک عده‌ای می‌آیند می‌گویند چرا مردم به این صورت تحقیرآمیز رفتند به استقبال یک بازیکن فوتبال؛ البته جا دارد من اشاره کنم به زمانی که نماینده اتحادیه اروپا به ایران آمد. یک سوزن هم به خودمان بزنیم، درست است که این ماجرا برای دوره نبوده، اما بد نیست اشاره کنیم؛ زمانی نماینده اتحادیه اروپا آمد ایران و نمایندگان که مثلا نخبگان و الیت‌ها و تحصیلکرده‌های کشور ما هستند آن سلفی معروف را گرفتند. این نشان می‌دهد ما بنیادی، اصولی و اساسی مشکلات داریم که باید حل شود.

شخصی وابسته به مسئولی رسماً در بحث تجارت فیلترشکنش در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شود، امروز در برابر این موضوعات هیچ پاسخ گویا، شفاف و قانع‌کننده‌ای برای جوان پرسشگر نداریم و این باعث شرمساری ماست.

همین‌ها باعث مصیبت‌های متعدد است. ما هیچ تعارف نداریم قبلا هم تذکر دادیم امروز هم تذکر می‌دهیم و امیدواریم آقایان به خاطر خدا، خون شهدا یا حداقل به خاطر خانواده و آبروی‌شان در این دنیا و آن دنیای‌شان به خودشان بیایند.

موضوع فیلترشکن هم از همین مصیبت‌ها و تبعیض‌هاست. گفتم دردی است که زیر لایه‌ها مخصوصا بین جوان‌ها پنهان شده و بسیار رنج‌آور و زجرآور است.

شاید یکی بگوید سیمکارت بدون فیلتر یعنی چه؟ ما می‌گوییم تجارت گسترده فیلترشکن و این همه بوق و کَرنا که می‌خواهیم با فضای مجازی برخورد کنیم یا قانونی را بگذاریم در اینجا بحث عدم صداقت کاملا مشهود و آشکار است. چرا این آقایان یک پاسخی به وجدان‌های خودشان نمی‌دهند؟ حال نمی‌خواهیم پاسخ ملت را بدهند برای خودشان حداقل یک پاسخی بدهند که در تاریخ بماند.

آقایانی داعیه دلسوزی دارند که امیدواریم ظاهری و صوری نباشد باطنی هم به عنوان دلسوز مردم بیایند یک پاسخی دهند. چرا که امروز برخی از موضوعات برای شهروندان و جوانان مانند عقده شده است، بعد هم می‌گویند چرا این موضع‌گیری شد، چرا اعتراض شد؟ چرا‌ها همین جا است.

یکی از وابستگان یک شخصیت چرا رسما باید به فروش فیلترشکن ورود کند؟ ما هم به نوبه خودمان وظیفه داریم، رهبر انقلاب گفت نمایندگان باید از ابزارشان استفاده کنند، قطعا از این ابزار چه تذکر، چه سوال و چه استیضاح، چه تحقیق و تفحص باشد به امید خدا هیچ کوتاهی نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
فقط یک نفر؟؟؟ دیگه حداقل واسه ملت شعور قایل باشید
تابناک ملت از قبل می دونستند که فروش فیترشکن ها کار خود مسولین است این نماینده دیر از خواب بیدار شده است. سلام به ایشان برسانید ساعت را روی زنگ بذاره زودتر از خواب پاشه
آخه مي دوني چيه دادش ؟
اين افشاري ها تمومي ندارد . زيرا اينها شكمشون سير بشو نيست و از طمع شون هم كم نميشه
اینها افشاگری نیست. صد تا از این افشاگریها هم بشه بهت رأی نمیدیم.
یه کم برا این حرف های سوپاپ اطمینانی دیر شده ملت دستتون رو خوندن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی