بازدید 2046
۷

خودروسازان باید یک هفته ای پاسخ مردم را بدهند

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در صورتی که فردی از نحوه خدمات پس از فروش خودرو راضی نبود و شکایت خود را مطرح کرد، خودروسازان یا وارد کننده های خودرو باید در حد فاصل هفت روز پاسخگوی وی باشند.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ 07 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،‌ حمید محله‌ای همچنین گفت: خودرو‌ها دارای شناسه رهگیری هستند و اگر خودروساز پاسخ ندهند پرونده وی به تعزیرات ارجاع می‌شود و شکایت حقوقی می‌شود.  

وی افزود: تاکنون چهارخودروساز پرونده خود را تکمیل کرده اند و در سامانه ثبت شده است.

 مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: عملکرد خدمات دهنده در شبکه خدمات پس از فروش و تعداد شکایات ثبت می شود و  اگر واردکننده ده هزار خودرو وارد کند و خدمات پس از فروش نداشته باشد دیگر به آن شرکت وارد کننده اجازه واردات داده نمی‌شود. .محله ای افزود: در یک سال و نیم گذشته ۹۰۰ میلیون شناسه رهگیری از قطعاتی که تولید و عرضه می‌شود داده شده است و همه خودروساز‌ها تشکیل پرونده داده اند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
حالا نمیشه ۸ روز؟
پرونده وی به تعطیرات می رود، چه شود؟!!!!!!!
این مافیا به وزارتخانه و دولت پاسخگو نیستند چه رسد به مردم.
جمع کنین این بازیا رو. دست همتون توو کاسه چاپیدن مردمه. لگن ساز داره یه آشغال بی کیفیت داغون رو به چند برابر قیمت جهانی میفروشه براتون اهمیت نداره بعد گیر خدمات پس از فروش هستین؟
روایت تکراری همان ضرب المثل قدیمی که چاقو دسته خودش را نمی بره ، مسئولین وزارت صمت که خودشان در تمام امور با خودروسازان هماهنگ و همسو هستند، هر چند وقت یکبار در حرکتی نمایشی مصاحبه ای انجام می دهند و سخنانی بی اثر و بی ارزش را مطرح می کنند تا سوء استفاده های کلان باند مافیایی خودروسازان را کم ارزش نشان دهند.....
دروغ است از اردیبهشت تا حالا از بهمن موتور بخاطر اختلاف مبلغ دریافتی و مبلغ درج شده در فاکتور به مبلغ 27میلیون تومان شکایت کرده ام حتی در وزارت صمت ، اما هیچکس پاسخگو نیست
اتفاقا کمتر از 7 روز از طریق واحدهای مربوطه چنان جوابی میدن که دیگه سوال نکنی .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست