بازدید 4782

آزادراه شیراز-اصفهان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت:‌ آزادراه شیراز به اصفهان که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده با تلاش دولت سیزدهم هفته آینده افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ 06 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سپهر خلجی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم، بیان داشت: این پروژه به طول حدود ۲۱۱ کیلومتر با رعایت کامل ضوابط ایمنی و استانداردهای لازم افتتاح می‌شود. مسیر فعلی شیراز به سمت اصفهان ۴۸۵ کیلومتر و مدت‌زمان سفر نیز حدود ۶ ساعت به طول می‌انجامد که با افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان، طول مسیر ۱۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر شده و نزدیک به ۲ ساعت از زمان سفر نیز کاسته می‌شود.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم در سطح کشور پروژه‌هایی را پیگیری کرده که برخی از آن‌ها چند دهه بود که روی زمین‌مانده است که طرح مونوریل از جمله آن‌هاست که با تلاش مجموعه دولت مردمی به سرانجام خوبی خواهد رسید. احیای دریاچه ارومیه، فاز ۱۱ پارس جنوبی، سد چشمیر و بسیاری از پروژه‌هایی که در دولت مردمی به نتیجه رسیده، سالها بر زمین‌مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهایی که در کشور و در سطح استان‌ها احساس می‌شود، پیوست رسانه‌ای پروژه‌های عمرانی است؛ در این پیوست می‌توان تمام ظرفیت رسانه‌های برخط، مکتوب و فضاهای شهری را پای‌کار آورد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های سال گذشته در کشور، گفت: در اغتشاشات گذشته تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای دشمنان پای‌کار آمده بود. سیاست تثبیت قیمت‌ها از چند ماه اخیر در دولت سیزدهم آغازشده و در برخی کالاها، شرایط رو به بهبود است اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد. دولت پاییز سال گذشته تورم ۶۰ درصدی را با کاهش ۲۰ درصدی به حدود ۴۰ رسانده بود و از طرفی روابط و دیپلماسی فعالی با کشورهای دنیا برقرار کرده بود؛ علت اصلی اغتشاشات سال گذشته‌ نگرانی دشمن از موج پیشرفت و امیدآفرینی دولت مردمی بود.

وی بابیان این‌که «روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند»، گفت: روابط عمومی‌ها علاوه اقدامات تخصصی و تعریف‌شده، باید اشراف کاملی از مهارت گردش اطلاعات و مهارت‌های رسانه‌ای داشته باشند.

وی هم‌چنین بابیان این‌که «دولت بزرگ‌ترین شبکه تولید اخبار و اطلاعات است»، تصریح کرد: اگر دولت را از عرصه تولید خبر کنار بگذاریم عملاً عرصه خبر و تولیدات رسانه‌ای و گردش اطلاعات بشدت کم‌رنگ می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
سد چشمگیر
چمشیر
به جای ساخت شعبه بانک ایران مال برا ی یک عده پولدار پروژه های زیر ساختی از این دست تکمیل کنید میدونید دوساعت بار زودتر از جنوب به شمال یا بی العکس برسه یعنی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
انشالله که اصولی ساخته و به بهره برداری برسه، مثل داستان راه آهن شیراز و عجله ی آقای احمدی نژاد برای افتتاح نشه
دست مریزاد
از هرکسی که برای این مردم زحمت می کشد تشکر و قدردانی می نماییم. ولی از دولتمردان خواهشمندیم آدرس غلط ندهند و در محاسبات اشتباه نکنند. هیچکس مانع و نگران پیشرفت شما نیست. اعتراضات سال گذشته خواستگاه دیگری داشت نه ممانعت از پیشرفت کشور.
الان دریاچه ارومیه احیا شده مثلا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
چه ربطی داشت؟
آزاد راه شیراز-اصفهان بزودی به بهره برداری میرسد
ادامه خبر:
با توچه به اینکه این آزاد راه از هشت قطعه تشکیل شده و قطعات هفتم و هشتم آن دست نخورده اند و قطعات اول تا ششم هم که هنوز به صد در صد پیشرفت فیزیکی نرسیده اند قبلا یکبار مورد "بهره برداری " قرار گرفته اند٬ انتظار میرود قبل از مردم دو تا رئیس جمهور دیگر باضافه خیلی از پیمانکاران محترم کماکان بتوانند از آن "بهره برداری" کنند.

از همین معنا میتوان دریافت علت علاقه دولت آقای رئیسی به پروژه های نیمه تمام در امکان بهره برداری های متنوع از آنها نهفته است.
مرده رو زنده کنید دریاچه ارومیه رو هم میتونید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
باو درياچه ارومیه بخاطر خشکسالی خشک شده‌
این پروژه قرار بود اواخر دولت روحانی به بهره برداری برسه که با بیش از دو سال تاخیر قرار است نصفه نیمه به بهره برداری برسه
قطعه ۷ هنوز اجرایی نشده. باید از یه ترافیک سنگین گذشت تا رسید اول آزادراه. همون دو ساعتی که میگین کمتر شده توی همون ترافیک جبران میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار