بازدید 3995

متقاضیان خودروهای وارداتی آماده باشند

سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، در اطلاعیه‌ای جدید در خصوص خودروهای وارداتی، اعلام کرده است که هفته آینده امکان ثبت درخواست خودرو فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 05 October 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: در این اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه تخصیص خودروها که دومین اطلاعیه مربوط به خودروهای وارداتی است، آمده است که به دنبال طی مسیر و فرآیندهای قانونی اخذ مجوزهای لازم (استاندارد، محیط‌زیست و...) توسط شرکت‌های واردکننده برای خودروهای وارد شده، سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای آن دست از مشتریانی که در مرحله اول (در اسفند ماه سال گذشته) ثبت‌نام کرده و دارای اولویت هستند، برای انتخاب خودروی مورد نظر فعال و بازگشایی می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است که انتخاب خودرو صرفا برای متقاضیان دارای اولویت است و ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه قید شده است که پیش از آغاز ثبت‌نام و عرضه، مشخصات فنی و تصاویر خودروهای جهت بررسی و انتخاب دقیق‌تر متقاضیان ارائه خواهد شد.  

یادآوری ‌شود که مرحله اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی، برای متقاضیانی که علاوه بر شرایط ثبت‌نام، وجه ۵٠٠ میلیون تومانی را در حساب وکالتی خود مسدود کرده بودند، در نیمه نخست اسفند ماه ١۴٠١ (از ۶ اسفند ماه لغایت ١٣ اسفند ماه سال گذشته) از طریق سامانه یکپارچه برگزار شد.

متقاضیان خودروهای وارداتی آماده باشند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست