بازدید 4554
۴

شرور سابقه دار تهران دستگیر شد

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرور سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 27 September 2023


به گزارش تابناک ، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی در جامعه می‌شود.

وی به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

زیدی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران افزود: شرور دستگیر شده که با سلاح سرد موجب ضرب و جرح یکی از سربازان وظیفه پایگاه این پلیس وبا نزاع و درگیری و عربده کشی باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بود؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در موقعیت"خیابان خیام" دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه دستگیری این شرور سابقه دار باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس شد گفت: شرور دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شما ها اگه مقتدر وهوشمند بودید این همه خلافکار بیرون نمی چریدند ....
احیانا افغانی نبوده که تابناک ذکر کنه
کی آزادش میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
شرور سابقه دار
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی