بازدید 2699

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 24 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گـفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافت‌های از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده کلرد نیمه‌سنگین اما روان است. در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک شدن به ساعات عصر، شاهد افزایش نسبی حجم ترافیک در آزادراه کرج - تهران باشیم.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز توضیح داد:‌ گزارش‌ها حاکی از وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان است. در این شرایط لازم است که رانندگان با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند و چراغ خودروی خود را حتی در طول روز روشن بگذارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محور گیلانغرب – سومار نیز تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰، از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اطلاع پیدا کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مسیر و زمان را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست