بازدید 3264
۸

کره جنوبی باید مابه‌التفاوت پول آزاد شده ایران را بپردازد

معاون حقوقی رئیس‌ جمهور گفت: کره جنوبی باید مابه‌التفاوت پول آزاد شده ایران را بپردازد، زیرا موجب شده ارزش پول ما که ۷ میلیارد دلار بوده است، کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۹۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱ 21 September 2023

به گزارش «تابناک»، محمد دهقان روز چهارشنبه درباره منابع آزاد شده ایران در کره جنوبی گفت: پس از آزادی وجوه ما از کره جنوبی، این موضوع مطرح شد که با توجه به اینکه قیمت پول کره جنوبی کاهش پیدا کرده و جمهوری اسلامی ایران از این بابت خسارت دیده است، کارشناسان و وکلای بین‌المللی را به کار گرفتیم و به زودی در این موضوع نظر خواهیم داد.

معاون حقوقی رئیس‌ جمهور، تأکید کرد: نظر اولیه ما این است که کره جنوبی باید مابه‌التفاوت پول را بپردازد، زیرا موجب شده ارزش پول ما که ۷ میلیارد دلار بوده است، کاهش پیدا کند. این فرضیه اولیه است و اگر نظر کارشناسان و وکلای بین‌المللی مثبت بود، در این زمینه اقدام می‌کنیم.

دهقان در پاسخ به اینکه پرونده استرداد منافقین در چه مرحله‌ای است، گفت: در سال‌های گذشته، این کار انجام نشده و تعجب برانگیز است که چرا در این سال‌های طولانی با این همه جنایاتی که منافقین انجام دادند، در محاکم ما محاکمه نشدند و حکم علیه آن‌ها صادر نشده بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور، اظهار داشت: در این دولت با پیگیری‌هایی که انجام شده، تعداد ۱۰۵ پرونده منافقین آماده و در دادگاه است تا رأی صادر شود.
 
دهقان گفت: کارهای حقوقی بابت احقاق حقوق مردم از افراد گروهک تروریستی منافقین که با ترور‌ها و جنایات علیه مردم، خسارت‌های مادی و معنوی وارد آوردند، پس از صدور رأی انجام خواهد شد و منتظر صدور رأی دادگاه هستیم.
 
معاون حقوقی رئیس‌ جمهور، تصریح کرد: آن موضوعاتی که قابل شناسایی و اجرا باشد، حتما پیگیری می‌کنیم و آرای صادر و قطعی شده در محاکم داخلی را در بخش حقوق بین‌الملل نیز پیگیری خواهیم کرد تا آراء در خارج کشور، اجرا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
خخخخخخخخخخ
شما خواستید واونا ندادن ؟
آقای حجت الاسلام دکتر رییسی دستور بدن حله مثل حق آبه طالبانی که برادرانمون اطاعت امر نمودن مشکلات زیادی که خداروشکربادستورات ایشان رفع شد
به دلار میخواین یا یورو
ارزش زمانی پول. باید غرامت بده
چطور بانکهای داخلی برای هر تراکنش مبلغی را کسر می کنند با توجه به اعتراض مردم گوش شنوایی نیست حالا خارجی ها نمی توانند
منتظر دستور شما بودن ریس
کمی تحمل لازم است . فردا یک کشتی ماشین کره ای برای نمایندگان می فرستند وهمه با دلخوشی پرونده را می بندند
عزیز....پول شما در کره جنوبی با واحد پول کره در بانک ذخیره شده بوده....این قانون کره جنوبی هست....بعدش ارزش پول کره افت میکنه...در مقابل دلار....این همه میگیم از سلطه دلار کم بشه با ارزای محلی معامله بشه....خوب کره ای ها هم به حرف ما گوش کردن دیگه....خواستن از سلطه دلار کم بشه!!! حالا کمی از پول هم پریده!!...بعدش داداش این پول نرسیده ....خورده شد رفت....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی