بازدید 3704

واکنش دفتر احمدی‌نژاد به تحریم او توسط آمریکا

دفتر احمدی‌نژاد در واکنش به تحریم او توسط آمریکا نوشت: اقدام بایدن ظلم فاحش است و دون شان ملت آمریکاست و این امر محصول توافق پشت صحنه برخی از سیاسیون آمریکا و ایران است.
کد خبر: ۱۱۹۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 19 September 2023

به گزارش تابناک به نقل  از کانال دولت بهار، بیانیه دفتر محمود احمدی‌نژاد در پی بیانیه رئیس جمهور آمریکا بدین شرح است:

بیانیه اخیر جناب آقای جو بایدن رئیس جمهور محترم آمریکا و اقدام غیراخلاقی و غیرمنصفانه ایشان در انتساب یک اتهام ضد انسانی به جناب آقای دکتر احمدی نژاد که افتخار دارد عمر خود را وقف گسترش اندیشه های بشر دوستانه کرده است، مایه تعجب مردم ایران، آمریکا و جهان گردید.

هرچند ادعای سخیف ایشان به دلیل مغایرت آشکار با ارزش‌های پذیرفته شده انسانی و موازین حقوقی بین المللی و نداشتن وجاهت نزد افکار عمومی جهانی و به ویژه در پیشگاه ملت بزرگ ایران، ارزش پاسخگویی ندارد، لکن به دلیل مطرح بودن جان یک شهروند محترم آمریکایی و لزوم پیگیری واقعی و جدی و غیر نمایشی سرنوشت او، لازم است بر موضع قاطع جناب آقای دکتر احمدی نژاد در محکومیت هر نوع تعرض به جان، مال و حیثیت آحاد انسان ها و نقض سطوح مختلف حقوق فردی و جمعی آنها یک بار دیگر تاکید گردد.

اقدام جناب آقای جو بایدن یک ظلم فاحش است و از آن جهت که از سوی رئیس جمهور کشور بزرگ آمریکا صورت گرفته، مایه اعجاب مضاعف است. این اقدام، آشکارا دون شان ملت بزرگ آمریکا و مخالف مصالح بشری و مغایر منافع دو ملت شریف ایران و آمریکاست.

از نحوه این اتهام زنی غیرمسئولانه، به روشنی می توان دریافت که این امر محصول توافقات پشت صحنه برخی از سیاست بازان در ایالات متحده و ایران است که با هدف تعمیق شکاف و قرار دادن مانع بر سر راه نزدیکی بیشتر و همکاری های گسترده تر بین دو ملت و دو دولت انجام شده است.

جناب آقای دکتر احمدی نژاد، همانطور که بارها در سخنرانی ها و مصاحبه های داخلی و خارجی خود آشکارا تاکید کرده است، خواهان رفع موانع و برقراری روابط کامل و بدون قید و شرط بین دو دولت آمریکا و ایران و توسعه همکاری های دو جانبه و بین المللی دو کشور و تعمیق دوستی و ارتباط بین دو ملت و گسترش هرچه بیشتر مناسبات اقتصادی، علمی و فرهنگی فیمابین است و صد البته اقداماتی نظیر آنچه آقای جو بایدن بر خلاف مصالح بشری، ملی و جهانی انجام داده، ایشان را از ادامه مسیر انسانی- الهی باز نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی