بازدید 37698
۱

چگونه با اسنپ تاکسی بین شهری درخواست بدهیم؟

کد خبر: ۱۱۹۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 19 September 2023

اسنپ تاکسی بین شهری

کسانی که از اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنند، دیگر یادشان نمی‌آید که پیش از آن سفرهای درون‌شهری برایشان چگونه بود. تجربه استفاده از این اپلیکیشن آن‌قدر مطلوب است که دیگر روزگار پیش از آن به‌خاطر نمی‌آید. حالا برای سفر بین شهری هم امکان استفاده از خدمات این اپلیکیشن وجود دارد. با خیال راحت می‌توانید در چند گام ساده، تاکسی بین شهری  بگیرید . چگونه؟ 

چگونه اسنپ بین شهری بگیریم؟ 

سفر بین شهری

شاید به‌دلایل مختلف نخواهید در سفر بین شهری از اتوبوس یا وسایل نقلیه عمومی و شخصی خود استفاده کنید. با وجود اسنپ سفری راحت را تجربه خواهید کرد. مراحل درخواست تاکسی اینترنتی برای این سفر هم سخت نیست. اگر این سرویس برای مبدأ و مقصد موردنظرتان فعال باشد، کافی است، مراحل زیر را طی کنید: 

  • مشخص‌کردن مبدأ و مقصد سفر؛
  • مشاهده قیمت؛
  • انتظار برای پذیرش درخواست؛
  • مشاهده اطلاعات راننده؛
  • پرداخت هزینه.

یادتان باشد که تاکسی اینترنتی بین شهری اسنپ در ساعت‌های ۶ صبح تا ۱۰ شب فعال است. برای سفر با اسنپ باید زمان سفرتان را در این بازه انتخاب کنید. 

۱. مشخص‌کردن مبدأ و مقصد سفر 

باید ببینید که خدمات تاکسی اینترنتی برون شهری اسنپ برای مبدأ و مقصد موردنظرتان فعال است یا خیر. در حال حاضر، این سرویس در شهرهای پرشماری در دسترس کاربران قرار دارد. با انتخاب مبدأ و مقصد درخواست سفر را ثبت کنید. 

۲. مشاهده قیمت 

با ثبت درخواست سفر، قیمت هم برایتان نمایش داده می‌شود. اگر فکر می‌کنید که قیمت برایتان مناسب نیست، امکان لغو درخواست وجود دارد. بدانید که هزینه اسنپ بین شهری براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. مسیر بین دو شهر و ترافیک از عوامل اثرگذار هستند. به‌طور کلی، قیمت سفر با اسنپ معقول و مقرون‌به‌صرفه است. 

۳. انتظار برای پذیرش درخواست 

با مشاهده قیمت و ثبت درخواست، باید منتظر شوید تا راننده‌ای سفرتان را بپذیرد. در واقع، درخواست تاکسی اینترنتی برون شهری شما برای رانندگان فرستاده می‌شود. یکی از آنها این درخواست را می‌پذیرد و برای سوارکردنتان در مبدأ حاضر می‌شود. 

۴. مشاهده اطلاعات راننده 

اطلاعات و مشخصات راننده‌ای که سفرتان را پذیرفته هم برایتان به‌نمایش درمی‌آید. رانندگان سفرهای بین‌شهری اسنپ از بهترین نیروهای شرکت هستند. از آنجا که امنیت چنین سفرهایی اهمیت زیادی دارد، تنها رانندگانی می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند که امتیاز بالایی دارند. در واقع، رانندگان خوش‌سابقه با بالاترین امتیاز در مسیر سفرتان با شما همراه می‌شوند. 

۵. پرداخت هزینه 

با ثبت نهایی درخواست از اپلیکیشن سفر بین شهری اسنپ می‌توانید هزینه را به روش‌های مختلف پرداخت کنید. همه‌چیز به خواست و سلیقه خودتان وابسته است. هزینه را نقدی می‌پردازید یا آنلاین؟ شاید هم از خرید اعتباری و بودجه‌ای استفاده می‌کنید که اسنپ در اختیارتان می‌گذارد. با خرید اعتباری از خدمات اسنپ استفاده می‌کنید و هزینه‌اش را پایان ماه می‌پردازید. در هر حال، انتخاب با شما است. 

سفر بین شهری با اسنپ 

سفر بین شهری با اسنپ

سفر بین شهری با اسنپ چگونه رقم می‌خورد؟ هم رانندگان این مسیرها حرفه‌ای‌اند و بالاترین امتیاز را درمیان تمام رانندگان کسب کرده‌اند و هم خودروی آنها از نظر فنی مطلوب است. 

رانندگان این مسیرها آموزش‌های لازم برای برطرف‌کردن مشکلات احتمالی جاده‌ای را هم دریافت کرده‌اند. در طول فرایند درخواست خودرو و سفر هم هرگونه مشکل و پرسشتان قابل پیگیری است. با تیم پشتیبانی اسنپ که تماس بگیرید، به‌خوبی شما را راهنمایی می‌کنند. 

پیش از آنکه سوار خودرو شوید هم اطلاعات خودرو و راننده را با آنچه در اپلیکیشن دیده‌اید، مقایسه کنید. اگر هرگونه مغایرتی در این زمینه وجود دارد، بهتر است که از سوارشدن به خودرو پرهیز کنید. این موضوع را هم به پشتیبانی اسنپ خبر بدهید. 

در آخر 

اسنپ راه‌وروشی برای ساده‌‌ترکردن سفرهای بین‌شهری برایتان فراهم می‌کند. به راحتی می‌توانید از شهرهای مختلف کشور به مقاصد متنوع بروید. با اسنپ نگران رفت و آمد سفرتان نخواهید بود و تک‌نفره یا با چند همراه می‌توانید راهی مقصدتان شوید. رانندگان سفرهای بین شهری از بهترین‌ها هستند و وضعیت خودروها هم مناسب سفر جاده‌ای است. در صورت نیاز، جای تردیدی برای انتخاب اسنپ برای سفر بین‌شهری باقی نمی‌ماند. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
دوستان توجه کنید طبق بخشنامه پلیس اسنپ حق جابجایی مسافر بین شهری را ندارد چون رانندگان اسنپ مدارک رانندگی بین شهری را ندارند لطفابا گذاشتن این مطالب به بی قانونی دامن نزنید و ترویج نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی