بازدید 3028
۱

تنها در یک روز یک میلیون مسافر وارد مازندران شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به آماده باش کامل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای میزبانی از مسافران از ورود یک میلیون مسافر به این استان در روز ۲۳ شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 16 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از مازندران، روح الله سلگی در بازدید ازجاده‌های مواصلاتی مازندران، گفت: تمامی اقامت گاهها و مراکز پذیرایی مازندران در اشغال مسافران ورودی به این استان قرار دارد.

وی که از ورود یک میلیون مسافر به این استان در روز ۲۳ شهریور ماه خبر داد در ادامه افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱میلیون و ۷۲۵هزار و ۶۲۰ نفرشب اقامت مسافر در مازندران ثبت شد.

جانشین استاندار در ستاد خدمات سفر مازندران اضافه کرد: از ابتدای تابستان تاکنون حدود ۳۶میلیون نفر شب مسافر در مازندران اقامت داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تأکید بر تامین اقلام مورد نیاز مسافران آخر تابستان در این استان خاطرنشان کرد: با تدابیر استاندار و همکاری دستگاه‌های مسؤول روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در سراسر مازندران توزیع می‌شود.

سلگی بیان کرد: مشکل تامین نان و سوخت موردنیاز مسافران نیز برطرف شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون استاندار مازندران گفت: با هدف خدمت‌رسانی بهینه به مسافران تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مازندران به‌صورت شبانه‌روزی در میدان خدمت حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رقابت جذب مسافر و زائر بین مازندران و خراسان!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی