بازدید 3444
۱

اقدام به موقع پلیس راه کنگان در جلوگیری از یک فاجعه

رئیس پلیس راه استان بوشهر از اقدام به موقع همکارانش در شهرستان کنگان خبر داد که با اقدام به موقع از آتش گرفتن یک تانکر حامل گاز ال پی جی و خطر انفجار جلوگیری و از آتش سوزی گسترده ممانعت کردند.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 16 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ صادق مزارعی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در گشت پلیس راه کنگان حین گشت در محور جم - سیراف در جنوب استان بوشهر، یک دستگاه تریلی حامل گاز ال پی جی که لاستیک آن در حال آتش سوزی بود را متوقف کردند.

وی افزود: همکاران ما ابتدا با مطلع کردن راننده از آتش گرفتن لاستیک خودرو و توقف در محل مناسب با استفاده از کپسول آتش نشانی موجود در خودرو سازمانی و کمک گرفتن از سایر خودروهای عبوری قبل از سرایت آتش به نقاط قابل انفجار تانکر، آتش را مهار کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: تا رسیدن مأموران آتش نشانی با استفاده از دو تیم گشتی پلیس راه و تا حصول اطمینان از رفع خطر در خصوص اعمال محدودیت تردد در محور مذکور اقدام شد.

مزارعی ادامه داد: با حضور خودروهای آتش نشانی وضعیت تانکر گاز تثبیت و تا رفع نقص کامل به پارکینگ مناسب هدایت شد.

وی یادآور شد: در صورت ورود نکردن به موقع پلیس، امکام اشتعال کامل و انفجار خودرو دور از ذهن نبود که ضمن به خطر انداختن جان راننده می توانست آسیب های جدی به رانندگان و سرنشینان خوددوهای در حال عبور این محور نیز ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سپاس از این اقدام به موقع پلیس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی