بازدید 3522
۱

ترافیک سنگین در محورهای خروجی پایتخت

سرپرست پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به افزایش حجم سفر در تعطیلات پیش رو گفت: با آغاز تعطیلات، حجم ترافیک در برخی محورهای خروجی پایتخت خصوصا محور آزادراه تهران - شمال افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 13 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ ارزانی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با شروع تعطیلات پیش رو در پایان هفته و ابتدای هفته بعد، برخی از محورهای خروجی شهر تهران به استان‌های اطراف، خصوصا آزادراه تهران - شمال، با حجم زیاد تردد خودورها روبه‌رو شده که این مساله، ایجاد ترافیک سنگین را به همراه داشته است.

وی افزود: در حال حاضر در حد فاصل تونل شماره ۱۰ تا تونل شماره ۱۸ آزادراه تهران - شمال، ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و از شهروندان و خصوصا رانندگان درخواست می‌کنیم که نسبت به هشدارهای پلیس راه، راهداری و راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

سرپرست پلیس راه تهران بزرگ با تاکید بر این که رانندگان در هنگام سفر باید تمام نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، اظهار داشت: هوشیاری کامل و رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر از وظایف رانندگان و همراهان آنها است و پلیس در این زمینه تاکید خاصی دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ارزانی در پایان خاطرنشان کرد: در تمامی مقاطع و معابر خروجی شهر تهران، تیم‌های پلیس راه تهران بزرگ، به همراه نیروهای امدادی و اورژانس برای روان‌سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور، حضور مستمر دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مواجه شدن با مشکلات ترافیکی و حوادث گوناگون در طول سفر با شماره تلفن اضطراری ۱۱۰ با پلیس در ارتباط باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خدا رو شکر وضع مردم خیلی خوبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی