بازدید 3729
۱

شهادت مامور انتظامی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان

یک مامور نیروی انتظامی در استان هرمزگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۱۱۹۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 13 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ستواندوم علی اولاد حسین زاده‌ اهل استان فارس امروز در حین ماموریت در استان هرمزگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مامور انتظامی در سانحه‌ای حین تعقیب و درگیری با قاچاقچیان در منطقه سیریک در شرق هرمزگان بشدت مجروح و ساعتی بعد آسمانی می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان جزئیات شهادت مأمور انتظامی در شهرستان سیریک را تشریح کرد.

سرهنگ موسی عرب صبح چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران در تشریح خبر شهادت مأمور انتظامی در هرمزگان اظهار داشت: در ساعت ۹ صبح مورخه (۱۴۰۲/۰۶/۲۱) مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید «سیاوشی مهربونجی «شهرستان سیریک در محور سیریک _ جاسک به یکدستگاه تریلی حامل کالای قاچاق مظنون و دستور ایست صادر کردند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو با بی توجهی به ایست مأمورین از محل متواری و از محوطه ایست و بازرسی خارج گردیده که در این حین دو نفر از مأمورین با موتورسیکلت اقدام به تعقیب خودرو کرده که برابر مقررات اقدام به هشدار ایست دادند که متأسفانه توجهی نکرده و پس از حدوداً ۱۴ کیلومتر در حوالی روستای گتان در حوزه شهرستان جاسک به خودروی موصوف نزدیک که متأسفانه راننده خودرو حدوداً ۲ کیلومتر از مسیر با حرکات مارپیچ از ادامه مأموریت همکاران ممانعت کرده که در نهایت از لاین خود خارج و به لاین مخالف آمده و قصد زیر گرفتن مأموران را داشته که نظامیان مذکور به دلیل انسداد جاده به سکوی سیمانی پل برخورد کرده اند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این حادثه، هر دو مأمور مجروح و یکی از آنان به هویت ستوانیکم «علی اولاد حسین» به علت شدت جراحات وارده در صحنه، به فیض شهادت نائل شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه، علت تامه حادثه در دست بررسی کارشناسان مربوطه می‌باشد از دستگیری راننده تریلی و توقیف خودرو خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، ضمن تسلیت به خانواده این شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان هرمزگان و فارس عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

گفتنی است «ستوانیکم علی اولاد حسین» اهل شهرستان فسا استان فارس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
باز دوباره بی مبالاتی مامورین انتظامی فاجعه آفرید. تعقیب محموله قاچاق با موتور سیکلت آنهم در جاده جاسک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست