بازدید 2194

ناامیدی دموکرات‌ها از نتایج نظرسنجی‌ها درباره بایدن

بسیاری از دموکرات‌ها نسبت به نتایج نظرسنجی‌های اخیر درباره رضایت از عملکرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرده و این نتایج را ناامیدکننده خوانده‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 11 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیویورک پست، آخرین نظرسنجی‌ها نشان داد که میزان رضایت از بایدن به ۳۹ درصد رسیده و ۵۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی‌ها نسبت به رئیس جمهور ۸۰ ساله نظر منفی دارند و تقریباً سه چهارم آنها نیز نگران سن بالای او هستند.

سناتور دموکرات ریچارد بلومنتال با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های اخیر درباره بایدن که چندان مطلوب به نظر نمی‌رسیدند، گفت: باید کارهای بیشتری مثل تبلیغات قوی‌تر انجام دهیم و یک کمپین انتخاباتی تهاجمی‌تر برگزار کنیم، اگرچه هنوز برای برگزاری کمپین انتخاباتی بسیار زود است.

بایدن با ۸۰ سال سن، پیرترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است و اگر برای دوره دوم ریاست جمهوری برنده شود، ۸۶ ساله خواهد شد و این در حالی است که تردیدها در مورد سن وی به دلیل حرکات کلامی و گاف‌های مختلف گاه و بیگاه وی ایجاد شده است.

روز یکشنبه بایدن در حین توقف در هانوی پایتخت ویتنام در جریان یک نشست مطبوعاتی بین‌المللی برای صحبت در مورد نشست گروه ۲۰ و رزمایش‌های ژئوپلیتیکی آمریکا در آسیا، در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه چرا به طور مستقیم با شی جین پینگ رئیس جمهور چین صحبت نمی‌کند، به شوخی، گفت: در مورد شما نمی‌دانم اما من به رختخواب می‌روم.

شاید گفتن همین سخنان باعث شد که دستیاران او این نشست مطبوعاتی را نیمه‌کاره قطع کرده و به پرسش و پاسخ‌ها از رئیس جمهور آمریکا خاتمه دادند.

بایدن پیشتاز نامزدهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ است و ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور نزدیک‌ترین رقبای وی محسوب می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست