بازدید 2353

نیمار: شکستن رکورد پله دلیل بهتر بودن من نیست!

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل درباره رکورد جدیدی که در این تیم به ثبت رسانده است، صحبت کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 09 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم ملی برزیل بامداد امروز (شنبه) در چارچوب بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2026 مقابل بولیوی به میدان رفت و میهمان خود را با نتیجه پرگل 5 بر یک شکست داد.

نیمار در این بازی با وجود از دست دادن یک پنالتی موفق به زدن 2 گل شد و با این گل‌ها، تعداد گل‌های ملی ستاره تازه‌وارد الهلال به عدد 78 رسید و او با سبقت از اسطوره فقید کشورش «پله» به‌تنهایی صاحب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل شد.

ستاره پیشین پاری‌سن‌ژرمن درباره رکوردش گفت: بسیار خوشحالم چون هرگز فکر نمی‌کردم که روزی بتوانم این رکورد را بشکنم اما این دلیل نمی‌شود که بتوانم بگویم فقط به خاطر یک رکورد از پله بهتر هستم.

 

نیمار پس از ثبت رکورد جدیدش در سلسائو، یادبودی به عنوان بهترین گلزن تاریخ این تیم، از انالدو رودریگز رئیس فدراسیون فوتبال برزیل دریافت کرد.

اگرچه آمار گل‌های نیمار در بازی‌های رسمی مورد تأیید فیفا از پله بیشتر است اما طبق آمار فدراسیون فوتبال برزیل، پله با احتساب گل‌هایی که در برخی از بازی‌های دوستانه‌اش برای تیم ملی برزیل مقابل برخی تیم‌های باشگاهی به ثمر رسانده (بازی‌هایی که فیفا آنها را به رسمیت نمی‌شناسد) 95 گل زده است در حالی تعداد گل‌های نیمار در موارد مشابه تنها یک عدد بوده است.

نیمار پس از دریافت جایزه‌اش گفت: تنها چیزی که می‌خواهم نوشتن نامم در تاریخ تیم ملی برزیل است و الان بابت موفقیت در انجام این کار از خانواده‌ام که از من دور هستند و از دوستانم تشکر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست