بازدید 4158

عامل اصلی شهادت «مسعود پرکاس» دستگیر شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عامل اصلی شهادت «مسعود پرکاس» رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 08 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، مجتبی قهرمانی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با پیگیری‌های دستگاه قضائی و در نتیجه بیش از چهارماه کار اطلاعاتی و فنی مرزبانی استان هرمزگان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج)، خوشبختانه مخفیگاه عامل اصلی شهادت شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در استان یزد شناسایی شد.

وی افزود: به دستور مقام قضائی با اعزام تیم اطلاعات و عملیات مرزبانی استان هرمزگان به استان یزد، در نتیجه همکاری بسیار خوب مسئولان قضائی و انتظامی این استان، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شد و در حال انتقال به هرمزگان است.

قهرمانی تصریح کرد: پیش از این، پنج نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ پرکاس دستگیر شده بودند که با دستگیری این شرور مسلح به عنوان عامل اصلی این جنایت، تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اخلال گران نظم و امنیت کشور است، خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که برخورد دستگاه قضائی با آن‌ها سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده حافظان امنیت کشور در شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت و همچنین تکمیل روند تحقیقات به منظور مشخص شدن زوایای پنهان فعالیت‌های مجرمانه این افراد، از اقدام به موقع و مقتدرانه نهادهای امنیتی و انتظامی و همکاری بسیار خوب مقامات و مسئولان قضائی در استان‌های یزد و هرمزگان در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ سرهنگ شهید مسعود پرکاس «رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان» شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در درگیری با باند اشرار در آب‌های نیلگون خلیج فارس بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست