بازدید 3136
۲

هریس برای جانشینی بایدن اعلام آمادگی کرد

کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، گفت: به عنوان معاون رئیس جمهور، آماده‌ام در صورت نیاز بار مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده بگیرم.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 07 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از آسوشیتدپرس، طی ۴ سال گذشته جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا لحظات بی‌شماری را از سر گذرانده که طی آن نشان داده است از ۱۰۰ درصد آمادگی و توان مورد نیاز برای انجام وظایف ریاست‌جمهوری ایالات متحده برخوردار نیست.

در واقع، سلامت روحی و جسمی او بارها حتی توسط بسیاری از هم‌حزبی‌های وی زیر سوال رفته است.

در همین حال بر اساس قوانین ایالات متحده، فقط در صورت احتمال بروز اتفاقی که موجب شود بایدن از عهده ایفای وظایف ریاست جمهوری آمریکا برنیاید، همیشه گزینه معاون رئیس جمهور وجود دارد و به تازگی از کامالا هریس در مورد این احتمال سؤال شد و او توضیح واضحی در مورد آمادگی خود ارائه کرد.

آسوشیتدپرس در خلال مصاحبه‌ای از هریس پرسید که اگر این فرضیه را در نظر بگیریم که اتفاقی برای بایدن بیفتد، آیا جانشین او خواهید شد؟، هریس که در ابتدا سعی کرد کاملا سیاستمدارانه به این پرسش پاسخ دهد، گفت: من به فرضیه شما پاسخ خواهم داد اما اول از همه باید بگویم که برای بایدن مشکلی پیش نخواهد آمد و او به خوبی از عهده انجام وظایف خود در پست ریاست جمهوری آمریکا برخواهد آمد بنابراین این فرضیه شما به حقیقت نخواهد پیوست.

وی ادامه داد: اما با این وجود من باز هم به فرضیه شما پاسخ می‌دهم، برای بایدن مشکلی پیش نخواهد آمد اما باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که هر شخصی که معاون یک رئیس جمهور می‌شود، باید از این امر مطلع باشد که وقتی سوگند یاد می‌کند، به روشنی در مورد بار مسئولیتی که ممکن است به عنوان رئیس جمهور بر دوش وی گذاشته می‌شود، آگاه باشد و این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند.

هریس گفت: من به عنوان معاون رئیس جمهور آماده‌ام در صورت نیاز، بار مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده بگیرم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خخخخخخخخخخ باش
خیلی حریص است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی