بازدید 1645
۲

رئیسی: عاشورا آغاز راه است نه پایان راه

سید ابراهیم رئیسی در اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در امامزادگان باقریه بیرجند تاکید کرد: دشمن می‌خواست عاشورا نماند، اما اراده خداوند بر آن شد تا عاشورا روز پایان نباشد،‌ بلکه روز آغاز باشد.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 06 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در امامزادگان باقریه بیرجند تاکید کرد: دشمن می‌خواست عاشورا نماند، اما اراده خداوند بر آن شد تا عاشورا روز پایان نباشد،‌ بلکه روز آغاز باشد؛ دشمن می‌خواست عاشورا در عاشورا بماند اما این واقعیت عظیم به نسل‌ها و عصرها منتقل شد.

رئیس جمهور افزود: چرا عاشورا باید بماند؟ زیرا عاشورا منشا همه تحولات در تاریخ حیات انسان بوده و خواهد بود.


وی تاکید کرد: همانطور که خون مطهر امام حسین (ع) در زمان خود جهل‌زدایی کرد، خون مطهر شهدای ما نیز چهره اصلی جاهلیت مدرن را بر ملا کرد. 

رئیسی همچنین گفت: جاهلیت مدرن امروز به علم، فناوری، قدرت نظامی و امپراطوری رسانه‌ای مجهز است. جاهلیت قدیم امروز نام‌های جدیدی به خود گرفته است.

رئیس جمهور با بیان این که دین‌داری امروز در منطقه به برکت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران است تاکید کرد: امروز مردم منطقه می‌خواهند مسلمان زندگی کنند که این خواسته به برکت خون مطهر شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه امروز حتی کسانی که مسلمان نیستند به امام حسین (ع) عشق می‌ورزند افزود: نقطه وحدت بین شیعه، سنی و همه ادیان ابراهیمی عشق به امام حسین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
خدا به فریادمان برسید اگر دولت سیزدهم اغاز راه باشد
خدا رحم کنه تازه میخواد شروع کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی