بازدید 3697

خرید از میادین میوه و تره‌بار آنلاین می‌شود

قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره‌بار غیرحضوری را در سطح مناطق راه‌اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان‌ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران‌تر بخریم.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 03 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، درست است که در این دوره و زمانه خیلی از خریدهایمان را اینترنتی و فقط از طریق تلفن همراه‌مان انجام می‌دهیم، اما اگر بخواهیم کمی به صرفه‌تر خرید کنیم، معمولا چرخ دستی خریدمان را برمی‌داریم و راهی میدان میوه و تره‌بار شهرداری می‌شویم که هم قیمت‌هایش منصفانه است و هم محصولاتش مرغوب. اگر شانس یارمان باشد، یکی از این بازارها در محله‌مان یافت می‌شود وگرنه باید بکوبیم و به چند خیابان آن‌طرف‌تر برویم و خرید کنیم. همه اینها را گفتیم که یک خبر خوب بدهیم؛ اینکه قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره‌بار غیرحضوری را در سطح مناطق راه‌اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان‌ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران‌تر بخریم. این طرح علاوه بر اینکه کار شهروندان را برای خرید سهل‌تر می‌کند، باعث تعادل قیمت در تهران و ایجاد رقابت خواهد شد که باز هم به نفع مردم است. ضمن اینکه قیمت‌ها در تمامی بازارها و میادین میوه و تره‌بار مصوب است و تخلفی دراین زمینه صورت نمی‌گیرد.
البته این تنها اتفاق خوبی نیست که قرار است رقم بخورد، شهرداری علاوه بر راه‌اندازی این سامانه، طرح احداث و توسعه میادین و بازارچه‌های میوه و تره‌بار محلی را هم در دستور کار دارد تا مردم مجبور نباشند برای خرید از بازارها و میادین شهرداری، راه دور بروند و هر محله یک بازار میوه و تره‌بار داشته باشد. فعلا هم ۴ بازار جدید تره‌بار در مناطق ۲، ۳، ۲۰ و ۲۲ تهران به بهره‌برداری رسیده و تعداد این بازارها به‌زودی افزایش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست