بازدید 7455

توضیح بهداری نوشهر درباره اقدامات پزشکی برای «روحی»

بهداری زندان‌ نوشهر اعلام کرد: جواد روحی به علت اعتیاد، سابقه مصرف متادون با تجویز پزشک را داشته است که البته در ماه‌های اخیر در تلاش برای ترک متادون و پایین آوردن مقدار مصرف خود بوده است.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 01 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی اعلام خبر فوت جواد روحی در بیمارستان نوشهر و انتشار اطلاعیه‌ای از سوی زندان این شهرستان مبنی بر تشنج زندانی، انجام اقدامات پزشکی و درمانی برای وی و در نهایت انتقالش به بیمارستان، بهداری این زندان با انتشار اطلاعاتی در رابطه با فرد ‌مورد اشاره در مورد اقدامات پزشکی صورت‌گرفته توضیحاتی ارائه کرد.

در توضیحات و گزارش بهداری زندان آمده است: روز چهارشنبه هشت شهریور ۱۴۰۲ مددجو جواد روحی با پای خودش به بهداری مراجعه و عنوان کرد بی‌حال است. پس از گرفتن علام حیاتی جواد روحی و مشورت با پزشک زندان برای جواد روحی قرص دیکلوفناک و قرص سرماخوردگی تجویز شد.

همچنین در پی اعلام شرح حال به پزشک زندان در ساعت بیست وی دستور اکسیژن تراپی برای مددجو صادر کرد و روحی ۱۵ دقیقه زیر اکسیژن بود و مجدد به خوابگاه مراجعه‌ کرد.

با توجه به سابقه مراجعه مددجو به بهداری، معاینه وی و انجام اقدامات پزشکی و درمانی در مورد او به هم‌بندی‌هایش‌ توصیه شد در صورت‌ بروز هرگونه مشکلی مجددا مسئولان پزشکی و درمانی را در جریان ‌بگذارند.

ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد ۹ شهریور در تماس مجدد با بهداری عنوان می‌شود حال روحی بد شده که اینبار در مراجعه به خوابگاه مشاهده می‌شود مددجو تشنج کرده است. اقدامات تخصصی پزشکی و درمانی روی روحی انجام و در حین انجام اقدامات با اورژانس برای انتقال مددجو به بیمارستان هماهنگی صورت می‌گیرد.

با حضور عوامل اورژانس در زندان، مددجو به ماشین ‌منتقل شده و هماهنگی لازم با سوپروایزر بیمارستان نوشهر انجام می‌شود که متاسفانه با وجود رسیدن بیمار به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی معمول وی‌ جانش را از دست می‌دهد.

جواد روحی قبل از بازداشت، چندین نوبت با سابقه تشنج در بیمارستان بستری شده است. در اولین مورد جواد روحی در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۹۵ به علت کاهش سطح هوشیاری به دنبال تشنج در بیمارستان بستری می‌شود.

در نمونه‌ای دیگر در تاریخ ۱۰ آبان سال ۹۶ وی با سابقه تشنج در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل‌ بستری می‌شود. سابقه بعدی روحی در تشنج و بستری در مرکز درمانی به سال ۹۹ برمی‌گردد. جواد روحی در ۲۲ بهمن سال ۹۹ در پی مسمومیت با ترامادول و در پی آن ‌تشنج، در بیمارستان بستری شده است.
در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۰ جواد روحی برای درمان بیماری به بیمارستان مراجعه‌ می‌کند و در سوابق بیماری و دارویی اعلام شده از سوی خود و خانواده‌اش عنوان شده وی سابقه تشنج داشته است همچنین مرحوم‌ روحی‌ در سابقه پزشکی و شرح حال خود در بیمارستان اقدام‌ به‌ خودکشی را عنوان کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۳
بایددیدنظرخانواده اش چیست،چرافقط توزندان اینطوری شده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
این همه آدم ، پیر و جوان روزانه دارن میمیرن ، این یکیش.
عزرائیل بیاد دیگه زندان و غیر زندان نداره
Amirmohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
الاستاذ العزیز .. مگر نخواندی که توی منزل و کوچه و محل کار تا قبل از زندان رفتن بارها در تاریخ‌های مختلف .مرحوم مغفور دچار تشنج می‌شده .دقت کن ژیژی ..
با وجود بیماری اینچنینی مقصر کسی است که او را زندانی کرده است. با فرض اینکه مرحوم مجرم بوده باشد چرا از مجازات جایگزین استفاده نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
طرف محکوم به اعدام بوده!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
یارو لیدربوده قران سوزونده ۵نفر کشته .به جهنم که سقط شده یه بی مصرف بی دین کم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
احسنت با این پرونده پزشکی باید به محض اابراز بیماری به بیمارستان منتقل شود نه با قرص سرماخوردگی !؟!؟
باز سناریو نویسی جدید شروع شد
مگه تو زندان مواد مخدر توزیع میشه؟!!
اگر سوابق پزشکی اعلام شده کاملادرست باشد چطور چنین فردی زندانی شده.باید حتما بستری می شده؟!!
یکی توضیح بده که چطور فردی که بقول شما هم تشنج میکرده و هم معتاد بوده و هم سابقه خودکشی داشته اغتشاشات رو هدایت میکرده
از این چند صد نفری که از سال گذشته کشته شدن حتی یکی هم سالم نبوده یا معتاد بوده یا مشکل روانی داشته....یا.....
ما باور کنیم
کی هست این آقا ؟
از تصویری که از مرحوم روحی گذاشته اید چهره ایشان به یک معتاد نمی خورد و این گزارش با هدف کتمان حقیقت منتشر شده است. اما بدانید که افکار عمومی به این راحتی چنین گفتاری را قبول نمی کند.
یعنی تو چند وقتی که ایشون باز داشت بوده ترک نکرده اونم تو زندان بعد هم اگر به فرض که درست باشه آیا بیماری که سابقه خودکشی داره از نظر روانی سالمه که قاضی حکم اعدام براش صادرکرده ما که نمی‌دونیم براستی در زندان چه اتفاقی افتاده ولی بیاین قدری وجدان داشته باشین خودتون رو بزارین جای پدر ومادرش ویرای توجیه کردن کارهاتون دلشون رو به درد نیارین
پس مسول هستی زندانی به هر جرمی مرتکب شده باشد طبق قوانین شما مسول هستی
باورکردیم
اگر ایشان بیماری داشته و دارو مصرف می کرده و قبلا بارها به بیمارستان مراجعه داشته و تشنج داشته چرا در زندان نگهداری می شد؟چرا حکم جایگزین برای ایشان صادر نشده؟ افرادی با بیماری مشابه نیاز به محیطی آرام دارند.
اجازه بدهید سخنانتان را نپذیریم
شهدا شرمنده ایم بخدا شرمنده ایم
بیچاره مادر مرده
باعرض معذرت ببخشید مگر در زندان مواد مخدر است که شما میفرماید از متادون برای ترک اعتیاد استفاده مینموده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست