بازدید 4184

انهدام شرکت هرمی کیونت در تهران

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک باند کلاهبرداری هرمی موسوم به شرکت کیونت خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳ 23 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ جهانگیر تقی‌پور دراین‌باره گفت:‌درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان تحت عنوان شرکت هرمی موسوم به کیونت به ارزش ۱۰هزار دلار، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. آنان در بررسی‌های خود متوجه شدند که شرکت کیونت در واقع همان شرکت هرمی موسوم به گلدکوئیست است که اعضای آن با تغییر عنوان و رویه این‌بار تحت عنوان استخدام در شرکت‌های دولتی و معتبر با شگرد چرب زبانی مالباختگان را فریب دادند و پول‌های زیادی از آنان کلاهبرداری کرده‌اند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پس از رصدهای اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه دو عضو این باند کلاهبرداری را در جنوب تهران شناسایی کردند. آنان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی محل موردنظر شدند و در یک عملیات هماهنگ اعضای باند شرکت هرمی کیونت را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام تحقیقات ابتدایی به کلاهبرداری با شیوه و شگرد چرب زبانی به ارزش 10 هزار دلار، اعتراف کردند. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی