بازدید 3727

سارقان مسلح چهاردانگه دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر گفت: سارقان مسلحی که چند روز پیش اقدام به سرقت از کیوسکی در میدان چهاردانگه کرده بودند، دستگیرشدند.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 14 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سعید دوستی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر، صبح امروز اظهار کرد: سارقان مسلحی که چند روز پیش اقدام به سرقت از کیوسکی در میدان چهاردانگه کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افرود: در پی وقوع سرقت مسلحانه توسط چند فرد شرور از یک کیوسک در بخش چهاردانگه شهرستان اسلاشهر و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، حسب دستور ویژه رییس کل دادگستری استان تهران، موضوع بصورت فوق العاده در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم حهت شناسایی و دستگیری این مجرمین انجام شد.

دادستان شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: علیرغم پوشش چهره سارقان جهت عدم شناسایی با تلاشها و پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، مامورین مجرب اداره آگاهی این شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات با اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی موفق به کشف سرنخ هایی از سارقان مسلح شدند که با هماهنگی انجام شده مجرمین شناسایی  شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با کنترل محلهای تردد مجرمین و تحقیقات میدانی مامورین پلیس امنیت و اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر، این سارقان مسلح را در یک عملیات غافلگیرانه در مخیفگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

دادستان شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه، پرونده این سرقت در حال تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قضایی است، خاطرنشان کرد: با اعتراف مجرمین و اطاعات بدست آمده، تاکنون یک نفر مالخر اموال مسروقه هم شناسایی و دستگیر شده و بزودی اخبار و اطلاعات تکمیل تری از این پرونده اطلاع رسانی خواهد شد. 

به گزارش فارس، نیمه شب ۱۴ مرداد ماه، 4 سارق مسلح وارد یک دکه روزنامه فروشی در چهاردانگه شهرستان اسلامشهر شدند و اکثر اجناس دکه را سرقت کردند.

رئیس دادگستری تهران در واکنش به فیلم این سرقت که در فضای مجازی منتشر شده بود، به دادستان اسلامشهر دستور داد که به‌صورت فوری این سارقان شناسایی و دستگیر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار