بازدید 7190
کاربران در تیک تاک باور دارند که کارآمد است

روش مخفی سیا برای از بین بردن درد

کاربران تیک تاک متقاعد شده اند که "کد تقلب" سیا که از یک سند طبقه بندی شده مربوط به سال ۱۹۷۷ میلادی به دست آمده می‌توان دردتان را از بین ببرد. این روش ویژه توسط موسسه علوم کاربردی مونرو به عنوان بخشی از برنامه‌های سیا توسعه یافته بود.
کد خبر: ۱۱۸۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 13 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از فرارو - این روش نوعی آموزش با هدف تغییر حالات آگاهی و منتهی به "دروازه‌ای به حالات مختلف ادراک" بوده است. در دستورالعمل آن آمده است که برای کاهش درد باید چشمان خود را ببندید و سپس قسمتی از بدن تان را که ناراحت است تجسم کنید. این روش مستلزم آن است که به ناحیه مورد نظر بدن خود نگاه کنید. بعد از آن باید عدد ۵۵۵۱۵ را در سرتان تکرار کنید. استفانی کاربری در تیک تاک که کمردرد مزمن را تجربه می‌کند می‌گوید این تکنیک کارساز بوده و او را به وحشت انداخته است.

به نقل از دیلی میل، این تکنیک عجیب و غربیب در بخش از دستورالعمل کتاب راهنمایی قرار داده شده که فهرستی از "کار‌های روزانه" را خلاصه می‌کند. استفانی که کمردرد مزمن را در نتیجه یک سانحه رانندگی تجربه می‌کند به نزدیک ۵۰۰ هزار دنبال کننده اش در تیک تاک گفت: "یکی از تکنیک‌های زندگی روزمره آنان را امتحان کردم و جواب داد و من را ترساند".

او در این کلیپ کوتاه که بیش از شش میلیون بازدید دارد اظهار داشت که این سند برای "تعامل با انرژی‌های غیر فیزیکی" استفاده شده که به گفته او در زمره تحقیقات پروژه استارگیت سیا بوده است.

با این وجود، استفانی تنها فردی نیست که از این تکنیک گیج شده است. یکی از کاربران نوشته است:"من کمردرد دارم و درد از بین رفت"!

یک کاربر دیگر نوشته است: "من هم اکنون این کار را با درد سیاتیک ام امتحان کرد و درد از بین رفت". یک کاربر دیگر، اما متقاعد نشده و با کنایه نوشته داشت:"کاربران به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی از اثر دارونما اطلاعی ندارند".

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست