بازدید 2868

دعوای دو چهره تیم قالیباف و رییسی در فضای مجازی

دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 12 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، جدل توئیتری پس از آن شروع شد که رضوی، مشاور قالیباف نوشت: شیخ سوپر انقلابی با سودای مجلس، مسئول انتخابات تشکیلات غیرقانونی وزیر ساخته شده است، حال برای دیده شدن و برندینگ خودش، هم‌صدا با اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب به زور میخواهد مسئله سلاح ورزی را گردن مجلس اندازد، شیخ اگر سیاسی کار نیست و دنبال حقیقت، چرا از وزارت صمت سوال نمیکند؟

حسن روزی طلب مدیرمسئول روزنامه ایران نیز در جواب نوشت: دعوا نکنید. آخرش همه در یک لیست هستید!

محمود رضوی در پاسخ به کنایه نوشت: به وزیرتون بگو.

مدیرمسئول روزنامه ایران در پاسخ گفت:  نوبت او شده؟ بساط دروغ و  تهمت را جمع کنید

مشاور قالیباف نیز در جواب نوشت: تهمت را اونی داره میزنه که همزمان با اصلاح طلبان‌و ضد انقلاب داره مسئله سلاح ورزی که هیچ ربطی به رئیس مجلس نداره را می اندازه گردن مجلس و رئیس مجلس، مسئله دولت چه ربطی به مجلس و رئیس مجلس داره؟ این غیر از اینه که وزیر پدرخوانده شریان باید جواب بده؟ کی به رسائی خط تخریب مجلس میده؟

حسن روزی طلب در واکنش گفت: به مجلس و رئیسش هم ربط دارد . خودتون هم می دانید. جای پای بولتن نویس معزول (اخوی نماینده سوپر مدرن ) نذار برادر من!

در ادامه رضوی پاسخ داد: ‌‎این کامنت ها چند حالت بیشتر نداره، یا قانون نمیدونی و نمیدونی به مجلس و‌ رئیس مجلس ربط نداره، یا میدونی و داری خودتو به اون راه میزنی که اینجوری یا شریان بستی برای تخریب مجلس و رئیس مجلس، یا با پدرخوانده شریان، یا داستان بالاتره! دولت تصمیم به تخریب مجلس گرفته! مثل نظرسنجی سازیت!

گفتنی است که شریان یا «شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی» در اسفند سال گذشته با حمایت جریاناتی در دولت اعلام وجود کرد. مهرداد بذرپاش وزیر راه و قاضی زاده طباطبایی رئیس بنیاد شهید از چهره های اثرگذار آن هستند. 

به نظر می رسد منظور رضوی از شیخ سوپر انقلابی «حمید رسایی» از جمله چهره های مخالف ارایه لیست واحد با تیم قالیباف در انتخابات است. همینطور وزیر مورد اشاره مشاور قالیباف که از او به عنوان پدرخوانده شریان نیز از یاد کرده، «بذرپاش» است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست