بازدید 3900

توافق بایرن مونیخ با تاتنهام بر سر کین

باشگاه بایرن مونیخ سرانجام موفق شد نظر مدیران تاتنهام برای فروش هری کین را جلب کند.
کد خبر: ۱۱۸۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 10 August 2023

به گزارش تابناک، باشگاه بایرن مونیخ که هری کین را به‌عنوان یکی از اهداف اصلی نقل‌وانتقالات تابستانی‌اش در نظر داشت، سرانجام موفق شد نظر مدیران سرسخت تاتنهام برای فروش این مهاجم انگلیسی را جلب کند. نشریه انگلیسی «اتلتیک» دقایقی پیش خبر داد؛ باشگاه بایرن مونیخ بر سر جذب کین 29 ساله با تاتنهام به توافق رسیده است، خبری که رسانه‌های آلمانی هم آن را تأیید کردند. پیشنهاد آخر بایرن مونیخ که چهارمین پیشنهاد این باشگاه بوندس‌لیگایی به شمار می‌رفت، رقمی بیش از 100 میلیون یورو بود.

این رسانه انگلیسی خبر داد؛ هری کین که از کار زیر نظر آنگه پوستک‌اوغلو سرمربی جدید تاتنهام لذت می‌برد، بدش نمی‌آید در این تیم بماند، بنابراین حالا همه چیز بستگی به او دارد که در جمع اسپرز بماند یا راهی بایرن مونیخ شود. پیش از این گفته می‌شد که بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام با بایرن توافق شفاهی کرده است.

نشریه آلمانی «بیلد» هم ضمن تأیید خبر توافق دو باشگاه بایرن مونیخ و تاتنهام بر سر هری کین، اعلام کرد، مدیران باشگاه بایرن مونیخ امیدوار هستند که بتوانند امضای قرارداد با این بازیکن انگلیسی را امروز (پنجشنبه) نهایی کنند.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس که از سال 2010 در عضویت باشگاه تاتنهام بوده و در این بین به‌‌طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده است، تاکنون در 435 بازی برای اسپرز به میدان رفته و 280 گل نیز به ثمر رسانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست