بازدید 3555

فعال‌سازی اینترنت خبرنگاری در پنجره خدمات دولت

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلات با بیان اینکه ثبت‌نام دریافت بسته هدیه اینترنت خبرنگاری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در دسترس قرار گرفته، گفت: تاکنون بیش از ۱۸۲۱ خبرنگار با مراجعه به آدرس my.gov.ir اقدام به فعال‌سازی بسته هدیه کردند و این فرایند یک ماه در دسترس است.
کد خبر: ۱۱۸۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 10 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «محمد احسان خرامید» با بیان اینکه مطابق اعلام وزیر ارتباطات از روز سه شنبه ۱۷ مرداد ثبت‌نام اینترنت خبرنگاری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شده، گفت: به منظور تسهیل امور ارتباطات خبرنگاران عزیز همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار از طرف دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات بسته اینترنت ۲۰۰ گیگ یکساله همچون سال های گذشته در نظر گرفته شده که علاقه مندان برای فعال کردن آن می توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: خبرنگاران محترم می توانند با مراجعه به آدرس my.gov.ir و ورود به سامانه، در صفحه نخست و در بخش داشبورد گزینه «اینترنت خبرنگاری» در نظر گرفته شده است و فقط با یک کلیک اقدام به فعال سازی این بسته رایگان کنند.
 
خرامید با بیان اینکه تلاش شده اشکالات این فرایند در سال های گذشته رفع شود، تصریح کرد: اسامی به روز شده خبرنگاران پیش تر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیما دریافت و در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار گرفته تا به راحتی امکان فعال سازی و تخصیص این بسته اینترنت خبرنگاری امکان پذیر شود.
 
به گفته رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، اختصاص بسته اینترنت رایگان ۲۰۰ گیگابایتی مختص خبرنگاران سراسر کشور است که اسامی آنها از سوی منابع عنوان شده به این مرکز ارجاع شده است.
 
وی با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: امیدوارم این اقدام هرچند اندک بتواند یاری رسان خبرنگاران در مراحل کاری باشد و روند کاری آنها را تسهیل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست