بازدید 4308
۳

تصادف مرگبار سواری پژو با عابر پیاده در بزرگراه آزادگان

 رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 08 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت ۰۱:۰۵ بامداد امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده ای که مشغول تردد از عرض بزرگراه بوده به شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ جوانبخت ادامه داد: بر اثر این حادثه متأسفانه عابر در دم فوت می‌نماید که در بررسی‌های کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ مشخص می‌شود چند متر جلوتر پل عابر پیاده برای تردد وی وجود داشته که برای این عابر و البته برای راننده پژو نیز به علت عدم توجه به جلو در این تصادف سهم تقصیر در نظر گرفته شد.

وی توصیه کرد: عابرین پیاده هیچگاه عرض بزرگراه را برای ترددهای خود انتخاب نکرده و همیشه از پل‌های عابر پیاده جهت تردد استفاده نمایند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
معمولا معتادها در وسط بزرگراهها جاساز دارند و از عرض بزرگراهها برای رسیدن به ان جاسازها عبور می کنند صورتشون هم که معمولا از دود سیاهه تشخیص دادنشون سخته
فاصله پل های عابر پیاده بر روی بزرگراه مثلا مدرس چند متر است؟
بزرگراه یعنی محلی که راننده با سرعت تعیین شده حق رانندگی دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست