بازدید 3369
۲

مرگ چهار نفر در چاه حاوی گاز‌های سمی در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 06 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، هادی عیدی پور یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۹:۱۵ امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی درون چاه در روستای گچی شیراز به سامانه آتش نشانی اعلام شد.

 وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام و مشاهده می‌کنند که پنج نفر در چاه سپتیک تولید گاز‌های سمی در کارگاهی حضور دارند که سریع تیم عملیاتی اقدام به خارج کردن این افراد از چاه می‌کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه این حادثه در کارگاه جمع آوری ضایعات رخ داده است، گفت: این چاه سپتیک برای جمع آوری پساب حاصل از ضایعات استفاده شده که در این محل به دلیل عدم وجود تهویه مناسب گاز متان و دی اکسید کربن تولید شده که بسیار سمی و کشنده است.

عیدی پور اظهار کرد: هر پنج نفر از این چاه خارج، اما تنها یک نفر زنده مانده و چهار نفر فوت شدند که هر چهار نفر نیز تبعه کشور افغانستان هستند.

وی عنوان کرد: گاز این چاه بسیار سمی و کشنده است و نفر اول که وارد شده از حال رفته و نفر دوم برای خارج کردن این فرد وارد چاه می‌شود که او نیز دچار حادثه شده و فوت می‌کند و همینطور پنج نفر برای نجات یکدیگر وارد این چاه شده و همگی دچار مسمویت و گازگرفتگی شده اند.

رئیس اورژانس فارس نیز در این زمینه بیان کرد: چهار فرد فوت شده شامل پدر ۶۴ ساله و سه پسر ۲۵ ساله، ۲۷ ساله و ۳۴ ساله بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
چه فاجعه بدی چرا به اینا در مورد چنین خطراتی اموزش ندادن
خدا رحمتشان کند.
جمع آوری ضایعات ، ضایعه ای اجتماعی که وجدان جامعه را به درد آورده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست