بازدید 3393

ورق برای تسلا برگشت!

فروش خودروهای برقی ساخت چین تسلا در ماه جولای کاهش یافت.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 05 August 2023

به گزارش ایسنا، داده‌های انجمن خودروهای مسافری چین نشان داد که فروش خودروهای ساخت چین توسط تسلا در ماه جولای ۳۱ درصد کاهش یافته است زیرا این شرکت کارخانه خود را در شانگهای برای خودروهای جدید مدل ۳ آماده می‌کند. این کاهش اولین کاهش ماهانه در فروش خودروهای ساخت چین تسلا از دسامبر و زمانی بود که تسلا با افزایش موجودی انبارها مقابله می‌کرد.

تسلا در ماه جولای ۶۴ هزار و ۲۸۵ دستگاه خودروی الکتریکی ساخت چین فروخت که ۱۲۸ درصد نسبت به ۲۸ هزار و ۲۱۷ دستگاه سال قبل افزایش داشت.

تسلا رشد فروش را بر سود در سال جاری اولویت داده است و محبوبیت خود را در بزرگترین بازار خودروی جهان تثبیت کرده است. تسلا در ابتدای سال قیمت‌ها را کاهش داد و جنگ قیمتی را با بیش از ۴۰ برند در چین آغاز کرد.

این شرکت در ماه جولای، به عنوان بخشی از انگیزه ارجاع مشتری جهانی، جوایز نقدی جدیدی را برای مدل‌های پرفروش در چین ارائه کرد و شروع دور جدیدی از کاهش قیمت‌ها را به دنبال جنرال‌موتورز و فولکس‌واگن آغاز کرد.

بر اساس داده‌های صنعت چین، تسلا تنها برند خارجی بود که سهم بازار خود را در نیمه اول این کشور افزایش داد. تحویل در چین به رکورد ۱۵۶ هزار و ۶۷۶ خودرو در سه ماهه دوم رسید. با این حال، بی وای دی در نیمه اول ۲۹ درصد از تسلا چین پیشی گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، چین می‌خواهد فروش خودرو و اقلام گران‌قیمت را افزایش دهد زیرا بهبود اقتصادی پس از کووید-۱۹ در ماه‌های اخیر به سرعت از بین رفته است. مقامات در ماه گذشته اقداماتی برای افزایش فروش خودرو ارائه کردند. در ژوئن، آنها از تمدید معافیت مالیاتی خرید خودروهای انرژی نو تا سال ۲۰۲۷ خبر دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست