بازدید 2812
۵

«طاقچه» رفع فیلتر شد

اپلیکیشن عرضه کتاب «طاقچه» رفع فیلتر شد و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 02 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پس از حاشیه‌های به‌وجودآمده برای طاقچه در پی انتشار یک عکس که به فیلتر آن منجر شد، در نهایت شامگاه گذشته در خبری به نقل از مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد: «پیرو تعهد قضایی شرکت «خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر»، مالک سکوی طاقچه به دادستانی مبنی بر رعایت مقررات جاری کشور و دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با موافقت این وزارتخانه مقرر شد که کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسبت به رفع مسدودسازی آن اقدام کند.» 

حالا امروز (یازدهم مردادماه) دسترسی به این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.

پیش‌تر روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اعلام کرده بود «طاقچه از وزارت ارشاد مجوز فعالیت ندارد و بر اساس اسناد بالادستی و در راستای «ساماندهی سکوهای نشر کتاب دیجیتال» از فعالیتش ممانعت به عمل می‌آورد.»

ساعتی پس از این موضوع این اپلیکیشن از دسترس خارج شد که انتقادهایی را به همراه داشت؛ از  روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور تا عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که اعلام کرد: «شخص رییس‌جمهور مخالف توقف جریان خدمت‌رسانی فناورانه و نوآورانه در بسترهای بومی است. راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. رئیس‌جمهور در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده‌اند. پیگیر حل موضوع هستم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
مدیونید اگر فکر کنید چرخش قهرمانانه هست با بی حجابی برخورد میشود
و تبلیغ شد
حتما فیلتر هم توسط دشمن صورت گرفته
نصبش کردم و اولین خرید کتاب رو هم ثبت کردم.
ممنون از همه دست اندر کاران آپ طاقچه.
این همه انفعال و بی تدبیری دولت نوبره ، این معاندها قول دادند که بچه خوبی باشند ، وظیفه مدعی العموم کجاست ، خسارتی که اینها به فضای روانی جامعه زدند چه کسی باید تاوان ان را بدهد . یک قول دادند ما هم گفتیم باشه . واقعا که ! مدیر های روحانی هنوز بیداد میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست