بازدید 3092

حدادعادل: مردم تحریم محرم را شکست دادند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اپوزیسیون خارج از کشور از ابتدا تا به امروز در ارزیابی جایگاه خود در بین مردم ایران دچار توهم بوده است و مردم ایران پاسخ محکمی به تحریم‌کنندگان محرم دادند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 30 July 2023

به گزارش تابناک، فارس نوشت: غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تحریم محرم توسط ضدانقلاب عنوان کرد: مردم ایران هیچ گاه اعتنایی به اپوزیسیون خارج از کشور نداشته‌اند، در همین ایام محرم از مدت‌ها قبل هشتگ تحریم محرم و سیاه نپوشیدن مردم را منتشر می‌کردند، اما آیا مردم اعتنا کردند؟ مسلماً خیر، و محرم از سال های گذشته پرشورتر برگزار شده و می‌شود.

وی افزود: فقط همین جمعیت بانوان که در چند روز پیش در ۸۰۰۰ نقطه در کشور در مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) شرکت کردند را مشاهده کنید که چطور و با چه روحیه ای در این مراسمات معنوی حضور پیدا کردند و به یاد حضرت علی اصغر عزاداری کردند.

رئیس شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: اپوزیسیون خارج از کشور از ابتدا تا به امروز در ارزیابی جایگاه خود در بین مردم ایران دچار توهم بوده است و باید گفت؛ مردم ایران پاسخ محکمی به تحریم کنندگان محرم دادند.

حداد عادل با اشاره به پیوندهای نهضت امام خمینی(ره) با مکتب عاشورا و محرم، گفت: سال ۴۲ حضرت امام از شب هفتم محرم مخالفت علنی با رژیم شاه را کلید زده بودند، در آن سال همه هیأت‌های تهران از هر منطقه‌ای در شهر تهران قرار گذاشته بودند همه در مقابل مسجد حاج ابوالفتح جمع شوند و پرچم‌های اختصاصی خود را کنار بگذارند و همین اتفاق هم افتاد و یک جمعیتی راه افتاد که تا آن روز تهران به خود ندیده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: این جمعیت که شکل گرفت شروع به حرکت کرد و بنده هم همراه با این جمعیت راه افتادم، و از خیابان ری آمدیم به سمت امین حضور، آمد سرچشمه، آمد میدان مخبرالدوله از آنجا هم سعدی و بعد هم جمعیت آمد به سمت خیابان انقلاب و دانشگاه تهران؛ و جمعیت یک سرش میدان انقلاب بود و یک سرش چهارراه حسن آباد.

حداد عادل در پایان گفت: اینکه می‌گوییم انقلاب اسلامی حسینی الحدوث و حسینی البقا است، دقیقا همین موضوع است، آن روز یکی از شعارهای پرتکرار مردم این بود که نهضت ما حسینی است و رهبر ما خمینی است و یک شعار دیگر مرگ بر اسرائیل بود که چند روز بعد در همان محرم سال ۴۲ حادثه خونین ۱۵ خرداد رقم خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۸
محرم مال امام حسین (ع) است و امام حسین (ع) مال مردم به شما چه ربطی داره به خارجی ها چه ربطی داره
با سلام .واقعا که مثل از اب گل الود ماه گرفتن اینجا صدق میکنه .بالاخره مردم دقیقا چه کسانی هستن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
حساب کربلا و محرم از شما جداست حدادجان به حساب خودت نگذار
باشه حداد جان
دغدغه ی این فرد که همواره از خواص بوده و هست فقط همین چیزهاست.
نام امام حسین همیشه جاوید خواهد ماند . مرقد امام حسین در گذشته حتی شخم زده شده و جای ان کشاورزی شده است اما به کوری چشم دشمنان دین خدا امروز با عظمت تر و شلوغ تر از همیشه تاریخ می درخشدو. در اربعین حدود 20 میلیون نفر پای پیاده در مسیرهایی که حتی به 700 کیلومتر هم می رسد در بزرگترین اجتماع بشری به زیارت امام شهیدان می روند. نام امام حسین محبو همه ازادگان و پاکان جهان است
امسال محرم در مقایسه با سالهای گذشته و حتی دوران کرونا بسیار کمرنگ بود
لطفا بزارید امام حسین برای مردم بماند
هرچیزی بگید عکسش درسته .
آقای حداد خدا وکیلی این حرف را از کجا درآوردی که محرم را تحریم کنیم. ما ملت ایران با شما و طرز فکرتان مخالفیم اما عزا داری برای امام حسین را برگزار می کنیم چون هیچ ارتباطی به شما ندارد. از آب گل آلود هم ماهی نگیرید.
ابن ها را به حساب خودتان نگذارید عزیز بروید به داماد آمریکائیتان برسید
بترس از احمدی نژاد که دوباره یه سابقه درخشانی ازت مطرح کنه
تجمعات مردمی و مراسم سوگواری مردم را به کارنامه اعمال خودتان اضافه نکنید.
از شهریه مدارس غیر انتفاعی خبر دارید ؟
دامان آمریکایی از خانواده شهید پرور!!!
امام حسین در قلب ما است. برنامه امام حسین برنامه زندگی ما است، گوش دادن به داخل و خارج نیست.برای امام حسین تازنده ایم عزاداری می کنیم و در مقابل بی عدالتی و انحرافات می ایستیم.
اقای حداد تحریم و قهر که در پای صندوق رای مشخص شد و باز هم امسال مشخص تر میشه امام حسین ربطی به سیاسون نداره گلم
امام جسين نماد اصلاحات , حق طلبي ,آزاديخواهي و عدالتجويي مي باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست