بازدید 2102

تداوم درگیری در سودان

درگیری‌ میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 30 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، درگیری میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.

منابع نظامی وابسته به ارتش سودان، اعلام کردند که یگان‌های ارتش سودان با حمله نیروهای پشتیبانی سریع این کشور جهت سیطره بر پادگان یگان زرهی ارتش، مقابله و آن را خنثی کرده‌اند.

خبرنگار روسیا الیوم نیز از شنیده‌شدن صدای انفجارهای شدید پیرامون پادگان یگان زرهی ارتش سودان واقع در جنوب خارطوم خبر داد. منابع محلی اعلام کردند که در شمال ام‌درمان نیز صدای بمباران‌های پراکنده توپخانه و سلاح‌های سنگین به گوش رسیده است.

این در حالی است که ارتش سودان اعلام کرده که هیئت مذاکره‌کننده خود را از جده فراخوانده است.

از سوی دیگر یوسف عزت، مشاور سیاسی نیروهای پشتیبانی سریع سودان با اشاره به ظاهرشدن ژنرال حمیدتی در برابر دوربین‌ها، گفت: حضور ژنرال حمیدتی در انظار، حاوی پیغامی محکم مبنی بر این است که شکست نیروهای پشتیبانی سریع هیچ‌گاه رقم نخواهد خورد. حمیدتی در تمامی نبردهای ۳ ماه گذشته، نیروهای خود را رهبری کرده است و تردید یا مخفی‌شدن در قاموس او جایی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار