بازدید 3618

فریدون عباسی: مردم ما بالقوه ثروتمند هستند

نماینده مردم کازرون در مجلس بیان داشت: کشور و مردم ما بالقوه ثروتمند هستند و اگر این ثروت بالفعل نشده و خود را در رفاه جامعه نشان نداده تقصیر نظام جمهوری اسلامی نیست و این موضوع به جنگ اقتصادی دشمن باز می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 28 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان با استفاده از تریبون مجلس کاستی‌های حوزه انتخابیه خود را در سال پایانی مجلس یازدهم بیان می‌کنند، اما بیان کمبود‌ها با نشان دادن اینکه ما فقیر و محروم هستیم، متفاوت است.

فریدون عباسی با اشاره به تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس در مورد برخی کمبود‌ها در حوزه‌های انتخابیه در صحن مجلس اظهار داشت: نمایندگان مرتب با استفاده از تریبون مجلس کاستی‌های حوزه انتخابیه خود را بیان می‌کنند، اما باید توجه داشت که بیان کمبود‌ها با نشان دادن اینکه ما فقیر و محروم هستیم، متفاوت است.

نماینده مردم کازرون در مجلس بیان داشت: کشور و مردم ما بالقوه ثروتمند هستند و اگر این ثروت بالفعل نشده و خود را در رفاه جامعه نشان نداده تقصیر نظام جمهوری اسلامی نیست و این موضوع به جنگ اقتصادی دشمن باز می‌گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه جنگ اقتصادی فعلی کمتر از جنگ تحمیلی نیست، گفت: با وجود مشکلاتی که جنگ تحمیلی برای کشور درست کرد، اما در این نبرد شکست نخوردیم و مراحل ترقی را با اراده و عزم راسخ سپری کردیم.

عباسی با تاکید بر اینکه لزومی برای بیان ضعف‌های حوزه انتخابیه در تریبون مجلس وجود ندارد، اظهار داشت: باید داشته‌ها و نقاط قوت کشور را با صدای بلند اعلام کنیم لزومی ندارد که بخواهیم ضعف‌ها را فریاد بزنیم بجای این کار به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.

وی افزود: مردم ما فهیم و صبور هستند و با درک شرایط جنگ اقتصادی برای توسعه و آبادانی کشور تلاش می‌کنند و مسئولان هم در این راستا باید خود را خادم ملت بدانند و در مقابل مردم پاسخگو باشند تا بتوانیم در این جنگ اقتصادی پیروز شویم.

عباسی وجود برخی کمبود‌ها در کشور را ناشی از عقب ماندگی تاریخی انباشته شده عنوان کرد و بیان داشت: برخی تحولات در طول تاریخ ایران منجر به عقب افتادگی کشور شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی نهضتی به راه افتاد که امکانات از جمله برق، آب، تلفن و گاز را به نقاط دور دست کشور برد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: فعالیت‌های خوبی در کشور صورت گرفته و این رشد سریع سبب شده تا امروز کمبود‌هایی در حوزه برق داشته باشیم هرچند می‌توانیم روزانه ۷۰ هزار مگاوات برق تولید کنیم.

نماینده مردم کازرون در مجلس افزود: دولت‌های مختلف در جمهوری اسلامی با تفکر مختلف اقتصادی در جهت پیشرفت کشور اقدامات ماندگاری انجام دادند اگرچه نقاط ضعفی هم بوده است، اما همه در تلاشند تا مشکلات رفاهی مردم حل شود و مردم ما با سطح رفاه مناسب زندگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴۱
اتفاقا بخاطر سیاستهای شما هست که بالفعل نشده سیاستهای بد و کوته بین شما سبب این جنگ اقتصادی خودخواسته شده و این همه مشکل در کشور ایجاد شده
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
بله دوست عزیز ...غنی از منابع و ثروت و فقیر از مدیران و
دوراندیش و وطن پرس
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
درست میگه خوب !
البته منظورش از مردم اقوام وفامیل خودشه !!!!
این حرف شما یعنی رسما دارید به خودتان توهین میکنید
و همین طور به مردم
راست میگه . اگه از اعضای بدن ما ایرانیا فقط سه قلم کبد و کلیه و ریه رو حساب کتیم راحت به نرخ امروز یک میلیارد تومن میشه اگه بقیه اقلام خرده و ریز رو هم بفروشیم به دو تومن هم میرسه البته اگه دلال بازی رو حذف کنیم
حسود هستی.
آقای عباسی لطفا بی کفایتی مسولین را به حساب دشمن نذارید
جناب آقای عباسی این چطور جنگ اقتصادیه که مختص مردم عادیه و مسولین از آن بی بهره اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
جنگ نظامی هم مخصوص قشر مستضعف بود
ما بالقوه ثروتمندیم ولی بالفعل پول ما در جیب شماست
دقیقا 28 میلیون نفر بالای خط ثروت داریم
فریدون عباسی: مردم ما بالقوه ثروتمند هستند
جناب قاضی محترم که حکم روانکاو و روانپزشک میدهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
بله البته که آقای عباسی درست گفته. چون خدا هم به ما گفته الذین استضعفوا فی الارض.
.گفته ضعیف نگه داشته شدگان.
.البته خدا هم به ما وعده داده که بلاخره وارثان خواهیم بود.
شما که می گفتید تحریم نعمت است و کاغدپاره ای بیش نیست !!!!!!!!!!!!
اقای عباس نماییده محترم اینکه می گویید مردم ما فقر نیستند ایا با اگاهی بیان می کنید نه ایا بین مردم میروید ایا از انچه برانان می گذرد اگاهید . اینکه ما در جنگ اقتصادی هستیم درست است .اما هر جنگی پایان دارید می شود بگویید پایان این جنگ چه زمانی است. ایا دولتمردانی چون شما برای پایان این جنگ چاره ای اندیشیده اید اینکه مشکلات و فقر ما از گذشته به ارث و انان مقصر هستند سخنی نا بجا ست چرا که چهل سال از ان دوران می گذرد کودکی متولد شده دوران خامی و بلوغ را سپری کرده و امروز دوران پختگی و حصول محصول اما ما چیزی نمی بینیم .اگه انچه ما امروز شاهد ان هستیم را پیشرفت می نامید نسبت به چه و نسبت به که اگر قیاس با قبل ازانقلاب است که نابجاست قیاس عادلانه ان است که خود را با کشوری با موقعیت و شرایط ما در چهل سال قبل و امروز مقیاس کنیم در پایان اقای عباسی ما همه چیز را می دانیم و می بینیم ودرک می کنیم
دزدی و اختلاس ها و سو مدیریت هم کار دشمنه
چه جوانانی که در این بیست سال تحریم پیر شدند و جوانیشان سپری شد (نمونه اش بنده -بنده الان با مدرک لیسانس مهندسی صنایع و فوق لیسانس فناوری اطلاعات در چهل و چهارسالگی هنوز مجردم و در دوست و آشنا و همکاران محل کارم چه بسیار داریم مواردی که مانند من هستند ) در حالیکه مجرد ماندند نتوانستند ازدواج بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
خب ازدواج کن
چیزی که مردم ما را فقیر کرد که به هر قیمتی می خواهیم هر چیزی را بدست آوریم (انرژی هسته ای ) بدون آنکه هزینه فایده بکنیم و نام این تفکر را هم پیشرفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! می گذاریم .
بله آقای عباسی مردم ما بالقوه ثروتمند هستند و بالفعل گدا و محتاج کمک کشورهای همسایه که روزی محتاج مساعدت ایران بودند.
هیچ چیزی در هیچ زمانی و به هیچ شکلی تقصیر جمهوری اسلامی نبوده و نیست آقای عباسی.
همیشه یا مردم مقصر بودن یا دشمن.
اما ان شاء الله در روزی که میزان به تناسب عقول مردم بر پا میشه و مو رو از ماست می کشن ، این فرمایشات رو تحویل جنابتان خواهم داد.
جدی
فقط دشمن و دیگر هیچ!!!
چرا این تحریم برای شما نیست؟
چرا این تحریم اصلا بوجود آمد؟
چرا محصولات داخلی متاثر از دلار گران میشود؟
تورم هم به دلیل تحریم هست؟
فردا که تحریم برداشته شود این پول های که گرفتید را پس می دهید؟
شما همان برای هم پیاله هایت سخرانی کن ، نمک رو زخم نپاش
سیر از گرسنه خبر نداره . اینقدر شعار ندین بیایید بین مردم و زندگی با بدبختی و فلاکت و ذلت رو ببینید.
اگه شما ثروتمندی و مردم رو درک نمی کنی، لزومی نداره که بگین مردم ثروت مند هستند ....

خود نامرد ت بودی که واسه افشای شاسی بلندها ، گفته بودی که این گدا بازی ها چیه و مگه شاسی بلند چیه ....
تحریم ها واسه شما بی تاثیر بود و کاغذ پاره ای بیش نبود .... ولی واسه مردم، تحریم ، تحریم بود ... مردم از دو طرف داخلی و خارجی در تحریم به سر می برن .... نمونه داخلی تحریم ها، عدم اجازه واردات خودرو به مردم و اگه خودرویی هم بخواد وارد بشه، عوارض ۱۷۰ درصدی وضع کردین .... مردم ایران از داخل و خارج تحت فشار هستن ...
ای کاش میتونستم این ماه دوتا مرغ و دو کیلو گوشت قرمز بالفعل میخریدم.خودم حالیمه که بالفعل پولدارم اما زن و بچه هام نمیفهمند که من فقط بالفعل پول ندارم ولی بالقوه پولدارم.
فریدون جان..... ما ملت متوجه سخن نغز شما شدیم ولی مغازه دارا نمیفهمن ما بالقوه پول داریم و بهمون نسیه نمیدهند تا وقتی امثال شما ما را بالفعل پول دار کردین ما بریم بالفعل پولشون رو برگردونیم
ما چرا در انرژی هسته ای و پهباد و موشک فوق صوت که مورد تحریم دشمن هستید وضعمون عالیه ولی تو غذا دارو مسکن خودرو و ... که تحریم نیستند وضعمون خرابه؟!! نمیشه به دشمن بگین برعکس عمل کنه
خواب الود شکمت سیر است .قدرت تصمیم گیری نداری کمی با فکر حرف بزن .
آره، مخصوصا ۲۸ میلیون نفر
لطفا در اسرع وقت به روانپزشک مراجعه کنید
کشورهای آفریقایی هم بالقوه ثروتمند هستند معادن طلا الماس جنگل طبیعت منحصر بفرد و غیره ولی حالا جهت نیازهای روزمره هم محتاج هستند.
انسان دو سال حرف زدن یاد میگیره ۵۰ سال حرف نزدن رو باید یاد بگیره مخصوصا برخی حرف های برخی مسئولین که گاها مثل نمک بر زخم جگر مردمه
اقا من یه سوال کفر امیز دارم....این دشمنی امریکا فقط در زمینه اقتصادیه؟چرا در زمینه نظامی پیشرفت کردیم ولی در زمینه اقتصادی پس رفت؟یعنی دشمنی در زمینه نظامی نیست؟؟؟
اقای عباسی اگه شما و همفکران شما که خارج گود هستید و تافته جدا بافته از مردم،لفطا با سخنان نسنجیده نمک بر زخم مردم نپاشید و خاموش باشید.
فقط و فقط متوجه فهم و درک یک صاحب منصب ، که به ناحق و از خون هزاران هزار جوان شهید به دست آورده ، از وضعیت اسفبار مردم و کشور بشوید . فکر میکنید با این شکاف عمیق فهم و درک از وضعیت مردم و کشور ، چیزی سامان خواهد گرفت ؟
چرا باید ما این همه دشمن داشته باشیم ؟!! مقصر عملکرد خود ماست
حیف نان یه نگاه به ایران بکن یه نگاه به عربستان، یه نگاه به ژاپن، یه نگاه به آلمان. اگر یه ذره به نخبگان توجه داشتید امروز خیلی وضعمون بهتر بود
همین الان من چند تا فرزند یک ارگان رو میشناسم که زندگی شبیه به یک پادشاه رو در داخل خود ایران دارند پس جنگ اقتصادی معنایی نداره پول های همین سه نفری که من میشناسم رو بگیرید مردم زندگی بهتری پیدا میکنند. تابناک یا هر ارگانی علاقه داشت من معرفی میکنم. دقت کنید در خود ایران چنین زندگی شاهانه ای دارند نه امریکا یا کانادا. اینا تازه افرادی هستند که من میشناسم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم