بازدید 2024

محدودیت تردد از سلفچگان به قم در عاشورا و تاسوعا

رییس پلیس راه استان قم گفت: محور مواصلاتی قم – سلفچگان در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی در صورت افزایش حجم ترافیک با محدودیت و منع تردد مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 27 July 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ مختار پناهی روز پنج‌شنبه در گفت گو با ایرنا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش بیان کرد: پیش بینی می شود با توجه به تعطیلی روزهای تاسوعا و عاشورا و تقارن آن با تعطیلات پایانی هفته، محورهای مواصلاتی استان به خصوص محور قم – سلفچگان در این ایام از حجم ترافیک سنگینی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور و برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادفات جاده‌ای، محدودیت و ممنوعیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

سرهنگ پناهی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در ایام مذکور در محور سلفچگان به قم (باند رفت به سمت قم) ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: رانندگان وسایل نقلیه سنگین می‌توانند از محور اتوبان ساوه – تهران به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

وی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس‌راه، محدودیت‌ها اعمال نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی