بازدید 2767
۳

عامل تیراندازی در کرمانشاه در درگیری با پلیس کشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عامل تیراندازی در کرمانشاه در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 27 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: چهارم مرداد ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در آدرس تپه فتحعلی خان شهر کرمانشاه، بلافاصله مأموران به منظور بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده توسط مأموران مشخص شد فردی با هویت معلوم با استفاده از یک قبضه اسلحه کلاشینکف به سمت منزل مسکونی یکی از ساکنان محله تیراندازی کرده که در اثر آن شیشه منزل تخریب و یک نفر خانم به علت برخورد شیشه مجروح شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: فرد ضارب که با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرده بود، با توجه به اقدام سریع مأموران و حضور به موقع نیروهای کمکی، حین فرار شناسایی و به وی دستور ایست داده شد اما وی بی توجه به اخطارهای داده شده، اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد.

دلیری اضافه کرد: در این راستا با رعایت قانون بکارگیری سلاح، مأموران نیز متقابلاً اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که در نتیجه وی پس از اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و سریعاً به مراکز درمانی منتقل شد اما با توجه به تلاش پزشکان فوت کرد.

سرهنگ دلیری در خاتمه ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم، خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
دم پلیس گرم
یک خلافکار کمتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
علاقه دارم بدونم نظر اونایی که منفی دادن چیه؟
آیا اقدام اون فرد رو تایید میکنن؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست