بازدید 1304

بیانی: بازیکن استقلال با ماشین لوکس مشکل مالی دارد؟

کد خبر: ۱۱۸۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 26 July 2023

 شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال با انتقاد از بازیکنان این باشگاه و تحریم تعلیق، گفت:

باشگاه استقلال درگیر مشکلات عدیده مالی است و این موضوع را همه مردم متوجه شدند. جواد نکونام هم با آگاهی از این مشکلات پذیرفته سرمربی تیم شود. صحبت کردن درباره نبودن منابع مالی چه کمکی به استقلال می‌کند؟ می‌شود در این رابطه حرف زد ولی اینکه هر روز شاهد مصاحبه سرمربی تیم یا یکی از اعضای باشگاه یا بازیکنان تیم پس از تمرینات یا بازی‌های تدارکاتی باشیم آیا مشکلات را حل کرده است؟ هواداران استقلال یک پایشان مقابل ساختمان باشگاه است و پای دیگرشان جلوی وزارت ورزش، ولی تغییری ایجاد شده است؟

پیشکسوتان استقلال هم مثل طرفداران تیم نگران هستند اما باید مشکلات را در گذشته جست‌وجو کرد.فصل قبل در زمان ثبت قراردادهای جدید یا تمدید قراردادها، قیمت بازیکنان چند برابر شد. پول بورس به باشگاه تزریق شده بود و مدیرعامل باشگاه هم که دستش باز بود به آینده باشگاه فکر نکرد. بدهی استراماچونی را ندادند در عوض پول قرارداد بازیکنان را دادند. آن‌وقت بازیکنان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند ۷ ماه است هیچ پولی نگرفتیم. قراردادهایی که ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان بوده، در هر نوبت پرداختی باشگاه یک تا دو میلیارد تومان به بازیکنان می‌دهد.

دو میلیارد تومان کم پولی نیست آن هم در مملکتی که برخی آدم‌هایش شب گرسنه سر بر زمین می‌گذارند. پول نباید بهانه‌ای برای تمرین نکردن باشد. یک هفته دیگر تیم بازی دارد و لابد تا آن روز پول نگیرند در لیگ هم بازی نمی‌کنند. بازیکنانی که مدعی هستند پول نگرفته‌اند چرا در استقلال مانده‌اند؟ چرا قراردادشان را تمدید کردند؟

در فصلی که فرهاد مجیدی سرمربی بود استقلال بدون محمد محبی و مهدی قائدی قهرمان لیگ برتر شد. چرا با این بازیکنان شاهد قهرمانی نبودیم. چون تیم نباید به بازیکن متکی باشد و این بازیکنان هستند که باید در خدمت تیم باشند. امیرحسین حسین‌زاده اگر بازیکن فوق‌العاده‌ای بود چرا در بلژیک نماند؟

استقلال درگیر بدهی‌ها سنگین است که عامل آن افزایش بی رویه مبالغ قراردادها بوده و سهامی که در بورس عرضه شد هم به نتیجه نرسید که بخواهد دوباره به باشگاه پول تزریق کند تا بدهی‌ها داده شود. بابت وام کلانی که از بانک شهر گرفته شده، اسناد باشگاه در ضمانت بانک هستند و پول بانک را ندهند اسناد به نام بانک می شود و تصرف قانونی می‌کنند پس بهتر است آدرس غلط به هواداران استقلال ندهند.

بازیکنان استقلال به جای آنکه بخواهند پول را آلت دست قرار دهند تا سر تمرین نروند و اگر نتیجه نگرفتند علتش را مشکلات مالی بدانند سخت در اشتباه هستند. ماشین‌های شیک و خانه‌های لوکس آنها از همین پولی بوده که از استقلال گرفته‌اند آنها مشکل مالی دارند؟

علی خطیر هم نمی‌تواند معجزه کند ولی اعتقاد دارم اگر او چنین توانایی داشت از وقتی آمده بود شرایط مثبت می‌شد نه اینکه به عنوان مدیرعامل باشگاه بگوید اگر تیم چهاردهم شود هم از نکونام حمایت می‌کنیم! خطیر قطعاً استقلال را نمی‌شناسد که از چهاردهم شدن تیم می‌گوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست