بازدید 3530
۵

شهادت مأمور نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: مأمور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 26 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد ساکی شامگاه سه‌شنبه با اشاره به شهادت مأمور نیروی انتظامی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در پی اطلاع از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به این شهرستان توسط یک دستگاه خودرو سواری اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی می‌نمایند.

وی افزود: مأموران در حین کنترل محور "ملایر" به "سامن" خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر که در این درگیری سرگرد "علی میرزایی" افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متأسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر عنوان کرد: شهادت همکار عزیزمان را خدمت مردم شریف و خانواده شهید و سایر وابستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ از این شهید یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
جناب رادان منتظریم !!!
بیچاره مامورها،،شجاع جان برکف شهید،،بجا این القاب لطفا و خواهشا به ماموراتون یدوره فشرده دفاع فردی و همچنین اموزش در حین خدمت یاد بدید تا امادگی بدنیشون از بین نره و اینگونه پرپر نشن و یا گاهی مردم بیگناه توی خیابان رو پرپر نکنن که خیلی از حوادث این دو سال بخاطر همین موضوع بوده خدا به خانواده ی همه صبر بده ?
شجاع ودلیروآموزش ندیده
متاسفانه هیچ یک از ماموران نیروی انتظامی مجهز به وسایل عادی در نبرد با اشرار و فروشندگان مواد مخدر و ... نیستند و نتیجه اش کشته شدن اونا و داغدار شدن خانواده های اوناست ، باید فرمانده نیرو انتظامی در اینخصوص سخت گیر باشه و امکانات لازم را برای اونا مهیا کنه و الزام به پوشیدن لباس ضد گلوله کنه، ما در کارخامه خودم اگه کسی لباس کار و کلاه ایمنی نذاره اخراج می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
حاجی من کارمند و الان این را میخوانم/ بیکارم
شما هم به نظرکارخانه دار و بی کارید
وای به حال مردم؟/
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست