بازدید 4031
۱

بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی بازار طلای تهران به مدت شش روز بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 25 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از برنا، سید محمود شربیانی نایب رئیس اول اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، در مورد تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: براساس سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بازار طلای تهران از روز هشتم مجرم تا سوم امام تعطیل و سوگوار می باشد.

وی افزود: بر همین اساس طبق سنوات گذشته امسال  بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژهای اصلی بازار و راسته طلا و جواهرفروسان بازار تهران از روز سه شنبه سوم مردادماه الی یکشنبه هشتم مردادماه تعطیل و اعضای صنفی این بازار عزادار سید و سرور آزادگان جهان می باشند.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تعطیلی حدود یک هفته ای بازار را نشات گرفته از اعتقاد و دینمداری بازاریان برشمرد و خاطرنشان کرد: صنف و صنعت طلا و جواهر همگام با دیگر آحاد مردم و بازاریان  با تعطیلی واحدهای کسبی خود و برپایی هیات و تکایای عزاداری و سوگواری عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سید و سالار شهیدان علیه السلام ابراز می کنند.

شربیانی یادآور شد: در زمان تعطیلی بازار تهارن به مناسبت ایام سوگواری کلیه پاساژها و سراهای بازار طلای تهران مانند پاساژ اردیبهشت، فروردین، خرداد، حکیم هاشمی و مکاره، همچنین راسته بازار صحافها و زرگرهای بازار تهران تعطیل و هیاتهای عزاداری در این اماکن برپاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
سکه چند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی