بازدید 1376
۱

برخی کارمندان استان مرکزی امروز دورکار هستند

اراک- با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار شرایط گرد و غبار امروز ادارات و بانک‌های استان مرکزی تعطیل نبوده و تنها کارمندان دارای بیماری‌های پرخطر و زمینه‌ای دورکار هستند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 25 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، برای امروز سه شنبه سوم مردادماه کارمندان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و همچنین همه مادران باردار به صورت دورکار بوده و این پرسنل با هماهنگی مدیر خود، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند. درخواست می‌شود اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری لازم را با نیروهای خود داشته باشند.

کلاس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر دولتی و همچنین پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی، امروز سه شنبه سوم مردادماه، تعطیل خواهد بود.

استفاده از مایعات و ماسک به میزان قابل توجهی اثرات گردوخاک را کاهش می‌دهد.

همچنین ضمن درخواست مجدد از مردم بزرگوار استان مرکزی جهت کاهش تردد در فضاهای باز، خواهشمند است تلاش شود امورات اداری و بانکی از طریق بسترهای دولت الکترونیک انجام پذیرد.

اطلاعیه قبلی کارگروه مبنی بر تعیین وظایف دستگاه‌های مسئول به ویژه برخورد صمت و محیط زیست با کارگاه‌های منشأ گردوخاک و ممنوعیت هرگونه فعالیت ورزشی در فضای باز با نظارت ورزش و جوانان پابرجا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
در اراک روز های خیلی الوده تعطیل نیست و روز بعد ان را تعطیل می کنند این مسولان با این همه درایت را از کجا می اورند ودر اراک منصوب می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست