بازدید 3705

جزئیات سرگردانی مسافران در پرواز استانبول- تهران

چند نفر از مسافران پرواز استانبول- تهران هواپیمایی آتا که از شب گذشته در فرودگاه استانبول سرگردان بودند، پس از رسیدن به فرودگاه امام(ره) با کمک اورژانس فرودگاهی بهبود یافتند و توانستند از هواپیما خارج شوند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 24 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، پرواز استانبول به تهران هواپیمایی آتا که از شب گذشته در فرودگاه استانبول تاخیر داشت، ظهر امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست اما برخی مسافران به دلیل فشار روانی ناشی از تاخیر دچار بدحالی شدند و امکان خروج از هواپیما را نداشتند.

همزمان گروهی از مسافران در اعتراض به سرگردانی خود در فرودگاه استانبول و عدم پاسخگویی نماینده آتا و اسکان مسافران، به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند.

کادر فرودگاه امام امروز دوشنبه مجبور به حضور در هواپیما و شنیدن شکایت مسافران شدند و با آرام کردن فضا، به‌تدریج مسافران راضی به خروج از هواپیما شدند.

در همین زمینه، جواد صالحی، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی با اشاره به تداوم بی نظمی‌های آتا و دردسرآفرینی برای فرودگاه توضیح داد: حال یکی از مسافران این پرواز که دچار افت فشار شده بود با کمک اورژانس فرودگاه امام بهبود پیدا کرد.

وی ادامه‌ داد: به دفعات شکایت مردم از پروازهای آتا در محیط فرودگاه دریافت شده که اکثر شکایت‌ها درباره کاهش سطح سرویس و عدم پذیرایی و پاسخگویی است.

یکی دیگر از مسافران این پرواز گفت: از ساعت ۱۰ شب یکشنبه در فرودگاه استانبول سرگردان بودیم و حتی یک بطری آب به ما داده نشد. نماینده فارسی زبان آتا هم در فرودگاه ترکیه حضور نداشت و مسافران توضیحی درخصوص چرایی تاخیر دریافت نکردند.

بی نظمی پروازهای آتا در فرودگاه امام خمینی دردسر آفرین شده است و به علت نداشتن تعداد هواپیمای کافی، عدم حضور نماینده شرکت در مبدا و مقصد، حداقل‌های آیین‌نامه حقوق مسافر هنگام تاخیر رعایت نمی‌شود. امروز همچنین پرواز نجف این شرکت هواپیمایی بدون مجوز اقدام به فروش بلیت و کشاندن مسافران به فرودگاه کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست