بازدید 3589

سردارآزمون باز هم شگفتی می آفریند!

سردار آزمون مهاجم تیم ملی و تیم بایرلورکوزن ممکن است با یک تصمیم جالب همه را شگفت‌زده کند.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 23 July 2023

به گزارش تابناک، سردار آزمون فصل گذشته خیلی شرایط ایده آلی در بوندس‌لیگا نداشت تا جایی که از وی به عنوان یکی از خریدهای بد لیگ ژرمن‌ها یاد شد.

حالا از اردوی تیم بایر خبر رسیده است، این تیم با وجود در اختیار داشتن پاتریک شیک و سردار آزمون یک مهاجم جدید به خدمت گرفته است. مهاجم جدید بایر ویکتور بونیفس مهاجم یونیون سن ژیلواز بلژیک است که با قرارداد ۵ ساله راهی شهر لورکوزن خواهد شد.

سردار آزمون که طی یک فصل و نیم حضور در بایر و در ۳۲ بازی ۵ گل برای این تیم زده است، شاید با یک تصمیم جدید همه را شگفت‌زده کند.

گفته می‌شود الهلال بعد از ناکامی در جذب مهدی طارمی حالا نیم نگاهی به سردار آزمون دارد. الهلال برای خرید مهدی طارمی ۳۵ میلیون یورو به پورتو و ۳۰ میلیون یورو به مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد داد که در نهایت این جابه‌جایی انجام نشد، چون مهدی طارمی اعلام کرده است، می‌خواهد در فوتبال اروپا به حضور خود ادامه دهد.

سردار آزمون چندی پیش در یک مصاحبه به صراحت از پیشنهاد باشگاه الهلال حرف زده بود و حالا در شرایطی که عرصه در بایر برای او تنگ‌تر می‌شود، ممکن است با یک تصمیم جالب و شگفت‌انگیز راهی الهلال شود. پیشنهاد باشگاه الهلال آنقدر چشمگیر است که به راحتی سردار آزمون را برای حضور در لیگ برتر عربستان وسوسه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی