بازدید 2029
۵

سوئد از ملقب شدن به کشور محارب با اسلام بپرهیزد

سید حسن نصرالله تأکید کرد: اگر دولت سوئد به مسیر فعلی اهانت به مقدسات ادامه دهد، در فهرست کشورهای طرف جنگ با اسلام و مسلمانان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 23 July 2023

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما‏، به نقل از تلویزیون المیادین، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت شب های ماه محرم از دولت سوئد خواست به پیام امام خامنه ای حفظه الله در محکومیت اهانت به قرآن به ویژه عبارت کشور محارب با اسلام توجه ویژه داشته باشد.

وی تأکید کرد اگر دولت سوئد به مسیر فعلی اهانت به مقدسات ادامه دهد، در فهرست کشورهای طرف جنگ با اسلام و مسلمانان قرار خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله در این خصوص گفت: اگر دولت سوئد به مسیر فعلی ادامه دهد، در فهرست کشورهای محارب با اسلام و مسلمانان و طرف جنگ با اسلام و مسلمانان قرار خواهد گرفت. من دولت سوئد را نصیحت می کنم که مشورت کند و بپرسد اگر دولت سوئد کشور محارب با اسلام لقب بگیرد به چه معنایی است و چه پیامدهایی دارد و در جهان اسلام و همه جهان و هر جایی که مسلمانان حضور دارند، چه مستلزماتی خواهد داشت.

سخنان امام خامنه ای در این خصوص بسیار شدید اللحن بود و فراتر از صدور فتوا علیه یک مجرم است. جناب رهبر حفظه الله در این سخنان فرمود اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است. اینجا طرف سخن، کشورها و حکومت هایی هستند که از این گونه تعرض به مقدسات تحت عنوان آزادی بیان و آزادی دیدگاه حمایت می کنند.

سید حسن نصرالله همچنین افزود اگر موساد در پشت تحولات جاری در سوئد باشد، ما با روندی مواجه هستیم که ادامه خواهد یافت و نیازمند موضع گیری قوی مردمی و رسمی است.

وی ادامه داد: در این نبرد انفعال معنا ندارد، بلکه باید در آن پیروز شد. پیروزی در این نبرد از طریق برداشتن گام های حساب شده، برنامه ریزی شده، قوی، مفید و نتیجه بخش محقق می شود. در لبنان نیز به هیچ عنوان جایز نیست زمینه را برای ماهیگیری هیچ کسی از آب گل آلود فراهم کنیم و نباید به کسی در شرایط حساس کشورمان اجازه سوء استفاده دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
طرف قران آتیش زده قطعا چوبشو میخوره.اما مسئولین ما که زندگی 85 میلیون نفر رو نابود کردن چی؟
بشش میگم !!!!!!!!!
باید سفارت سوید را آتش بزنیم
ماجرا مشکوکه
طرف عراقی و مسلمان بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست