بازدید 2527

پایان جولان دزدان شب رو در قلب پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزل در مرکز شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 18 July 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره  سرقت  منزل در مرکز شهر تهران و دریافت شکایت مال باخته، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند، مال باخته پس از عزیمت به یکی از استان‌های حومه پایتخت و بازگشت به تهران متوجه می‌شود اسباب و اثاثیه منزلش بهم ریخته و اموال با ارزشی، چون سوییچ یدک خودرو، طلا و جواهرات، به همراه اسناد مهم به سرقت رفته است.

سرهنگ گودرزی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از ماموران بررسی صحنه جرم به منزل فرد مال باخته اعزام شدند و با بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ سارقین که دو تن هستند، شبانه با علم به نبودن صاحب خانه توانستند با استفاده از غفلت نگهبان به ساختمان نفوذ کرده و با شکستن قفل درب ورودی، تمامی اموال باارزش مال باخته را از منزل وی به سرقت ببرند.

وی افزود: کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه یکی از سارقین را شناسایی و متهم را  دستگیر  و انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم با توجه به اسناد موجود ناگزیر به اعتراف شد، گفت: کارآگاهان با استفاده از فنون بازجویی هویت و مخفیگاه همدست وی را نیز شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیری وی را دستگیر و به پایگاه هشتم منتقل کردند.

وی در پایان با بیان اینکه کارآگاهان در حال شناسایی اموال مسروقه و تحویل آن به مال باخته هستند، افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به زندان انتقال داده شدند.

 

رکنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح