بازدید 5767

خبر خوش دولت برای بازنشستگان

استاندار کردستان گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کردند که ما امسال، زودتر از سال‌های گذشته لیست بازنشستگان را تهیه و برنامه‌ریزی کردیم که زودتر این پاداش را پرداخت کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 14 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان استان کردستان که در سینما بهمن این شهر برگزار شد، با اشاره به مطالبات مطرح شده در این نشست اظهار داشت: حقیقتا جزو دغدغه و مشغله ذهنی ما نیز هست، قطعا هیچ مسئولی نیست که دوست نداشته باشد جامعه بازنشستگان از لحاظ امکانات رفاهی و حقوق و درآمد بی‌دغدغه باشند. ما می‌دانیم بیشترین خرج و درآمد خانواده در دوره بازنشستگی و در شرایطی است که نیازهای درمانی بیشتر و اقوام و بچه‌ها، خانه امیدشان بزرگان خانواده است. 

وی گفت: قطعا برای ما بهترین حالت این است که بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که بازنشستگان غیر از مشکلات دوره سنی، دغدغه دیگری نداشته باشند. بخشی از این شرایط را ما می‌توانیم در استان فراهم و بخش بزرگی در سیاست‌گذاری کلان مملکت و در برنامه‌ریزی‌های کلان باید انجام شود.

استاندار کردستان با وعده اینکه مشکلات و دغدغه‌های کانون‌های بازنشستگی را در جلسه با دولت مطرح و پیگیری خواهم کرد، افزود: در جلسه هفته گذشته دولت با استانداران، مشکلات پاداش پایان خدمت قشر زحمتکش بازنشستگان را مطرح و خواستار رفع آن شدم که رئیس‌جمهور در جمع‌بندی سخنانش به آن اشاره و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کردند که ما امسال، زودتر از سال‌های گذشته لیست تهیه و برنامه‌ریزی کردیم که زودتر این پاداش را پرداخت کنیم. 

وی ادامه داد: همچنین مکاتبه لازم در ارتباط با پرداخت فوق‌العاده مناطق عملیاتی و مناطق جنگی برای شاغلان و بازنشستگان انجام شده که خوشبختانه با رای دیوان عدالت این مشکل برای شاغلان برطرف و ویژه بازنشستگان ۶ استان مرزی کشور نیز در حال پیگیری است.

زارعی‌کوشا خواستار فراهم شدن امکانات رفاهی و تسهیلاتی به قشر بازنشستگان شد و اذعان کرد: موضوع بیمه تکمیلی هنوز به صورت کامل حل نشده اما انتظار می‌رود در حدی که پرداخت می‌شود، به تأخیر نیفتد.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم رفاهیات در تمامی مجموعه‌ها را در استان فراهم کنیم، قدم اول این است هر دستگاهی هر ظرفیتی که دارد در اختیار بازنشستگان قرار بدهد. ما احساس شرمساری داریم برای این که نتوانستیم خدمات‌هایی که باید برای بازنشستگان ارائه شود، نشده است.

استاندار کردستان با ابراز خرسندی از اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به توسعه استان دارد، یادآور شد: اجرای پروژه آبرسانی از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج نمونه‌ای از کار جهادی بود که در کمترین زمان انجام شد. پروژه‌هایی همچون راه‌آهن همدان-سنندج و سدهای سیازاخ و چراغ ویس که از ۲۵ سال گذشته قرار بوده انجام شود، امسال انجام می‌شود. آینده اقتصادی فوق‌العاده خاصی برای سنندج پیش‌بینی می‌کنم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست