بازدید 24857
تلاش برای انحراف افکار از ماجرای مسافران لس‌آنجلس به سمت کادر فنی والیبال

"ویزاگیت" در فدراسیون داورزنی؛ رونمایی از مدیر کارخانه فولاد همراه تیم ملی در سفر آمریکا!

رییس فدراسیون والیبال که جای سرمربی، مربی و آنالیزور تیم؛ چهار مدیری که هیچ نقشی در تیم نداشتند را با میلیاردها تومان خرج به ایالات متحده فرستاد، اکنون جای پاسخ به تعداد ویزای درخواست شده از سفارت آمریکا بی محابا به کادرفنی تیم ملی حمله می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 10 July 2023

تنها چند ساعت بعد از اتمام مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ و پیش از آن‌که فدراسیون والیبال ایران جوابی قانع کننده به تعداد نفرات درخواست‌شده در فهرست ارسالی برای ویزای آمریکا ارائه دهد،‌ داورزنی رییس بازنشسته فدراسیون والیبال می‌گوید «نمی‌توان نقایص تیم ملی را نادیده گرفت و کادرفنی تیم ملی والیبال قطعا تقویت خواهد شد.»

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی والیبال با ۱۰ باخت و دو پیروزی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ را در حالی به پایان رساند که در حداقل پنج بازی پنج گیمه به باریکی مویی با پیروزی فاصله داشت و شاید هر کدام از این پنج مسابقه می‌توانست سرنوشت ایران در لیگ ملت‌ها تغییر دهد.

تیم ملی والیبال در هفته پایانی لیگ ملت‌ها از چهار مسابقه خود سه بازی را سه بر دو واگذار کرد تا نبود بازیکن کلیدی مثل امین اسماعیل نژاد که بر اساس کم‌کاری فدراسیون و شیطنت و فرصت‌طلبی آمریکایی‌ها ویزا نگرفت، نمایان‌تر از قبل شود.

فدراسیون والیبال در حالی که بهروز عطایی، محمود افشاردوست، و حسین خوریانی به ترتیب سرمربی، مربی و آنالیزور تیم ویزای آمریکا را دریافت نکردند؛ وحید مرادی ، تقوی، اسلامی و احمدی‌نیا چهار مدیری که هیچ نقشی در تیم نداشتند را با میلیاردها تومان هزینه بیت‌المال به آمریکا فرستاد و اکنون به جای پاسخ به این سوال که چرا و چگونه این مدیران را راهی ینگه دنیا کرده و اصلا در مجموع برای چند نفر از سفارت آمریکا درخواست ویزا شده بود؟ بی محابا به کادرفنی تیم ملی حمله می‌کند و می‌گوید این ترکیب نیاز به تقویت دارد.

این سفر در شرایطی صورت گرفته که نتایج بازی‌های ایران در این هفته قرار نبود حساب شود و مشخص نیست همراهان پرشمار چرا و با هزینه کدام نهاد راهی سفر آمریکا برای مسابقات تشریفاتی شده‌اند؟

فدراسیون والیبال زیر فشار افکار عمومی ابتدا فهرستی ۲۵ نفره از کاروان اعزامی ایران به آمریکا منتشر کرد. فهرستی که در آن به حضور معنوی‌نژاد قدرتی زن خط خورده‌ی تیم و علی اکبری آنالیزور دوم تیم در ایالات متحده اشاره شده بود که چنین موضوعی صحت نداشت. بعد از آن در بیانیه‌ای متناقض فهرستی ۲۴ نفره منتشر شد که درآن به حضور حداقل چهار مدیر فدراسیون در آمریکا اذعان شده است.

فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال نه تنها کامل نیست، که اکنون و بعد از پایان مسابقات ایران می‌توان از رییس فدراسیون و همچنین مدیر روابط عمومی و شاید خصوصی آن پرسید آقای کسری غفوری مدیر اسبق کمیته والیبال ساحلی و از مدیران دولتی که اکنون تقریبا هیچ سمتی در فدراسیون والیبال ندارد چرا و چگونه به آمریکا اعزام شده؟ باید به مردم پاسخ داده شود که غفوری مدیرعامل سابق فولاد خراسان که چندی پیش از این سمت کنار گذاشته شد چطور و چرا راهی سفر آمریکا شد؟

 نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با توجه به تغییر نسل و کنار رفتن بدنه اصلی تیم ملی خیلی دور از انتظار نبود. شاید اگر باخت های سه بر دو برابر کوبا، بلغارستان و آرژانتین با پیروزی عوض می‌شد و یا ایران برنده بازی پنج گیمه برابر لهستان و هلند ‌می‌بود، منتقدان امروز تبدیل به تمجید کنندگان عطایی، طلوع کیان و کادر فنی ایرانی تیم می‌شدند. 

آن‌هایی که امروز جای آنکه از داورزنی و فدراسیون اش بپرسدند چرا به جای تدارکات و افزایش تمرکز تیم ، هم و غم‌تان گرفتن ویزا برای امثال غفوری بود، به کادر فنی حمله می‌کنند، تا حدودی همان بازی دلخواه فدراسیون داورزنی را دنبال می‌کنند. فدراسیونی که جای پاسخ به سوالات واضح لجستیکی، به دنبال قربانیان فنی برای فرار از مهلکه می‌گردد.

آقای داورزنی؛ اگر کادرفنی والیبال نیاز به بازنگری دارد، در کادر مدیریتی و ریاست فدراسیون هم احتیاج مبرم به تغییرات فوری لمس می‌شود و قبل از هرچیز باید ابعاد ویزاگیت در والیبال برای مردم روشن شود‌.

نویسنده: فراز الوند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۹
مردم توقع دارند لااقل برای یک بار برخورد قاطع با کسانی که با پول مردم فقط دنبال منافع شخصی و ویزای سفر به امریکا هستند صورت بگیرد
پاسخ ها
یک ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
هر وقت با تاج رئیس فوتبال برخورد کردن با این اشخاص هم برخورد میکنن

اگر با تاج برخورد میکردن دیکه اینا جرات این کارها رو نداشتن
وقتی به نفرات کلیدی تیم و مربی ویزا ندادند چه اصراری به انجام این سفر بود؟ حضرات فقط دنبال گرفتن ویزای شیطان بزرگ برای خودشان وخانواده شان بودند منافع تیم ملی برایشان اولویت نبود
به این می گن روزنامه نگاری درست باید ادمهای فرصت طلب و مفت خور را به صلابه مطبوعاتی کشید
سهام فولاد به …رفته مدیر عامل داره میره تعطیلات امریکا
تابناک ننویس، جان مادرت ننویس، چرا به مردم دهن کجی میکنی، خوب ما دنبال یه لقمه نون سگ دو میزنیم و تو کشور اینطوری بیت المال را می برند و هیچ کس هم کاری به کارشان ندارند، ننویس و داغ بر داغ هایمان نگذار.
مگر زمانی احمدی نژاد با یک هواپیما در از مسافران غیر مرتبط و خودی ، راهی سازمان ملل شد کسی سوال کرد که این آدمها برای چه راهی این سفر شدند و هزینه به بیت المال تحمیل کردند . اگر قدرتی بود قبل از اعزام آقای داورزنی مسئول بازنشسته را با فردی جدید و لایق جایگزین میکرد از سوال کردن پاسخی دریافت میشد.
مرگ بر آمریکا در ظاهر. جانم فدای آمریکا در باطن!
حالا بگردید دنبال متظاهرین که مردم را اسیر خود کرده و آرزوی داشتن یک زندگی معمولی را از آنها گرفته اند.
آن موقعی هزاران نفر نورچشمی با پول بیت المال به جام جهانی قطر فرستاده شدند، چرا صدایتان درنیامد؟
اوایل انقلاب بحث این بود که هدف وسیله را توجیه می کند یا نمی کند!
اما اکنون به ماکیاولیسم رسیده ایم. یعنی برای رسیدن به هر هدفی مجاز هستیم از هر ابزاری چه خوب و چه بد استفاده کنیم!
پشت سر امثال داورزنی، مهدی تاج، علیرضا دبیر...... چه کسانی قرار دارند؟

تا کی باید این ها در ورزش این کشور حضور داشته و خرابکاری کنند؟
داورزنی که الان 41 سال سابقه کار دارد، هنوز فعالیت می‌کند و می‌گوید قانون بازنشستگی شامل حالش نمی‌شود! زندگی لوکس پسرش در فضای مجازی و البته سفر دخترش به آمریکا دیگر موضوعاتی بوده که در سالهای اخیر، داورزنی را همیشه درگیر کرده است. پسرش با گذاشتن عکس‌های اتومبیل پورشه‌اش در فضای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخت؛ آن‌قدر زیاد که داورزنی می‌گوید او را نصیحت کرده تا دیگر چنین کارهایی نکند!!!!
فردا اگر دیدید بجای مواخذه مثل تیم ملی فوتبال به هر یک از بازیکنان بابت نتایج خیره کننده شان حواله واردات چندین میلیاردی خودروی خارجی دادند اصلا تعجب نکنید !!!
چرا قوه قضاییه ورود نمیکمه به این رانت ها؟
چه همه شوق دارن به آمریکا شیطان بزرگ سفر کنن
اقا چرا الکی گیر میدید وسیاه نمایی میکنید؟
البته که سفر مدیر سابق فولاد با تیم والیبال به امریکا مرتبط است منتها یا شما قدرت تشخیص ارتباط این دو را ندارید یا به این عزیزان زحمتکش حسودیتان میشود !!!!
اصلا مگرهزینه میلیاردی سفر این حضرات از جیب شما پرداخت شده؟
از بیت المال پرداخت شده که انهم به من وشما ربطی نداره !
آبرویمان را بردید
اینجا ایران است، صدای شما به هیچ جا نمیرسد.
بیخود نبود آمریکا ویزا نمی‌داد آخه شما که صدای مرگ بر آمریکا تون گوش فلک رو کر کرده چرا اینقدر علاقه سفر به این کشور رو دارین؟
اگر بعد این ماجراهایی که آمریکا راه انداخت فدراسیون کاری در حد گرفتن حق میزبانی از آمریکا انجام ندهند ، باید به فکر یک کادر جدید مدیریتی برای فدراسیون والیبال بود.
این اعتراضها به جایی نمیرسه. آخرش مجبورید به خاطر سوت زنی عذرخواهی هم بکنید ....
فساد در ورزش یعنی این
اینها باید هزینه سفر را خودشان پرداخت کنند
مردم ئر فشار و یک سری با پول بیت المال به آمریکا برای تفریح میروند
دقیقا. مشکل اصلی شخص داور زنی است
احسنت
حالا داورزنی آدم بد این مدیران خجالت نمیکشن؟؟؟؟؟ به نظر من هم داورزنی و هم این مدیران باید از سمتهاشون برکنار بشن و جریمه سنگین نقدی بشن و اگر در پرداخت جریمه نقدی ننه من غریبم بازی در آوردن، زندانی بشن. چند تا از قاطعیت های اینجوری هم ورزش رو از حاشیه دور میکنه هم اعتماد مردم به دولت و مسئولین بیشتر میشه.
هر جا از این سیستم دولتی و وابسته را کنترل می کنید ، فساد جولان می دهد .
سازمان بازرسی و قوه ...... سکوت کرده اند .
چه باید گفت ؟؟؟؟
خدایا تو خود به دادمان برس !
این مملکت صاحب نداره
آفرین تابناک. مرگ بر آمریکا فقط برای شعار دادن مدیران ماست تا سر پستهای خودشون بمونن.امریکا سرزمین موعود و رویای همه مدیران مملکت ماست .جریان را تا آخر پیگیری کنید تابناک.باید دست این نوکران و شیفتگان آمریکا و اهل تفریح رو شود.
عطایی باید خودش را خط میزد نه معنوی نژاد رو .آقایان واسه گشت و گذار رفتند نه مسابقه
مسئولینی که در داخل مرگ بر این و اون رو فریاد میزنند ولی برای دیدن امریکا دست به هر ترفندی میزنند
بابا یکبار برای همیشه رسما مسئولین ضد امپریالیستی ما اعلام کنند که عاشق غرب و امریکا و سوغاتی هاش هستند و آرزوشون گرفتن عکس کنار مجسمه آزادی ست. اینجوری هم ما رو هم خودشونو راحت کنند!!
حتی بدون رسوایی ویزای دوستان و آشنایان جناب رئیس، والیبال نیاز به مدیریت جدید داشت.
این مسئله هم مثل مسائل دیگه این کشور فراموش میشه و فقط ما مردم هستیم با هزاران سوال بی پاسخ
چندین نفر سالها زحمات میکشند یکی میاد شانس می اورد موفقیت به نامش زده میشود. درصورتی که پایه موفقیت خیلی قبل تر از این اقا زده شده بود
درود بر ملت فهیم ایران بزرگترین دوربین دنیا چشم خداوند بزرگ است و حتما ثبت کننده بریزوبپاش مسئولین از حق مسلم این ملت است خداوند حکیم و دانا است ...
تابناک عزیز ایشون به تازگی با لابی گری مدیر عامل شرکت رادیاتور ایران زیر مجموعه شرکت سایپا شدند که هیچ تناسبی با سابقه ایشان نداره
با سلام ببخشید این رسانه ها ا جز تخریب کردند مگر چیز دیگه ای بلدند بعضی از ماها بدون اطلاعات هم از آنها دفاع می‌کنند فعلا موفق ترین فدراسیون همین والیبال است چرا همانند دشمن رفتار میکنید.
آقایون هم باید بخاطر عملکرد ضعیف تیم پاسحگو باشند و هم برای حواشی همیشگی مدیران بی کفایت و رانت خوار
حیف فقط پول مملکت به باد میره. کسی هم به فکر ضعفا نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست