بازدید 6419
۷
سردار تنگسیری روایت کرد؛

هشدار ایران به ناو آمریکایی؛ موشک باران‌تان می کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 06 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمندگان نیروی دریایی سپاه را صاحبان مدال افتخار از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان «دلاوران از جان گذشته» توصیف کرد و گفت: هنوز به ابعاد پنهان عملیات توقیف نفتکش انگلیسی پرداخته نشده است.

 دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ضمن احترام و تکریم مقام و جایگاه شهدا و خانواده‌های آنان؛ با اشاره به روند اقتدار افزایی نیروی دریایی در پهنه دریا برابر دشمنان ایران به عملیات توقیف نفتکش انگلیسی اشاره کرد و افزود: در این عملیات‌ها عنایت خداوند است که حکمرانی می‌کند و اگر غیر از این باشد در صحنه نبرد نتیجه نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: توقیف نفتکش انگلیسی ابعاد پنهانی دارد که هنوز به آن پرداخته نشده است، یکی اینکه در این عملیات فرماندهان سطح یک ما در صف اول مقابله و تقابل با دشمن حضور داشتند.

وی افزود: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.

دریادار تنگسیری در ادامه خاطرنشان کرد: شک نداشته باشید اگر این نفتکش (انگلیسی) با ۱۰ تا اسکورت هم آمده بود محال بود بتواند فرار کند.

وی اضافه کرد: مقابل شهدا قسم یاد کردیم؛ شهدا همرزم ما بودند و نخواهیم گذاشت خون این شهدای والامقام به هدر برود.

فرمانده ندسا رزمندگان نیروی دریایی سپاه را صاحبان مدال افتخار از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان «دلاوران از جان گذشته» توصیف و با اشاره به جایگاه روابط عمومی در سازمان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم روابط عمومی زبان گویای یک مجموعه است هر چند حماسه امام حسین (ع) در روز عاشورا رقم خورد؛ اما آنچه آن را زنده نگه داشت، خطبه‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۷
جمله درست اینه :
پس از این هشدار ناو امریکایی با به جا گذاشتن تلفات سنگین به سرعت عقب نشینی کرد.!!
یادتون رفت بر اساس دستورالعملهای همیشگی عنوان کنید!!!
واااااای واااای چه تهدیدی
بیچاره ها اون موقع چقدر ترسیدند
آفرین بابا
فقط حرف ، عمل صفر !!!!!!!!
آنها هم ترسیدند و فرار کردند!!!!!!! جناب فرمانده آیا واقعاً خودتان هم به آنچه می گوئید قلباً معتقدید یا اینکه برای دلخوشی بعضی افراد نا آگاه می فرمائید؟ ناو آمریکایی که بدون تردید مجهز به انواع موشکهای پیشرفته تر از موشکهای شماست و بدون تردید دارای انواع بمب اتمی است فقط از این تشر شما ترسید و فرار کرد؟ نه آقا جان آنها فعلاً به قوانین بین المللی و محدوده آبهای ساحلی احترام گذاشته اند.
چرا فقط تهدید خوب موشک باران کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی