بازدید 5986

قتل پسر ۴ ساله با ضربات دمپایی نامادری

۱۰ آبان‌ماه سال گذشته محمد در حالی که پسر ۴ ساله‌اش را در آغوش گرفته بود پای در بیمارستان تبریز گذاشت و با التماس‌هایش از پزشکان برای نجات جان پسرش کمک خواست.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ 28 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، تیم‌های پزشکی وارد عمل شدند اما تلاش پزشکان برای نجات جان این پسربچه بی‌فایده بود و پسرکوچولو تسلیم مرگ شد و ماجرا به پلیس مخابره شد.
 
کارآگاهان در تجسس‌های فنی و بررسی نظریه پزشکان در بیمارستان پی بردند که پسرکوچولو به خاطر ضربات متعدد به سرش به کام مرگ فرو رفته است و همین کافی بود تا انگشت اتهام به سمت نامادری این پسربچه برود.
 
بازپرس ویژه قتل پس از بررسی‌های فنی دستور بازداشت نامادری پسربچه را که شیما نام دارد صادر کرد و مأموران به سراغ زن جوان رفته و وی را هدف تحقیق قرار دادند.
 
کودک‌آزاری مرگبار
 
شیما شوکه و بهت‌زده بود و باور نداشت پسر شوهرش به کام مرگ فرو رفته است و از همان ابتدای بازجویی‌ها در خصوص گذشته خود و چگونه آشنا شدنش با محمد صحبت کرد تا اینکه به روز تلخ رسید.
 
زن جوان به مأموران گفت: دو فرزند ۹ و ۱۰ ساله دارم و مدتی قبل از همسرم جدا شدم اما نمی‌دانستم با تنهایی چه کنم، بنابراین تصمیم به ازدواج گرفتم تا تکیه‌گاهی برای خود و فرزندانم داشته باشم.
 
وی افزود: پسر محمد لاغر و نحیف بود و با اینکه ۴ سال داشت، اما وزنش کمتر از ۱۱ کیلو بود و همیشه با گریه‌هایش بهانه‌گیری می‌کرد.
 
زن جوان ادامه داد: روز حادثه به خاطر دردی که در قفسه سینه‌ام داشتم به دکتر رفتم که پزشکان با بررسی مدارک پزشکی‌ام آب پاکی را روی دستم ریختند و عنوان کردند به احتمال زیاد مبتلا به سرطان سینه شده‌ام. دنیا روی سرم خراب شده بود، طلاق و ازدواج مجدد، بزرگ کردن فرزندان خودم و همسر دومم و حالا سرطان. زندگی‌ام را که ورق می‌زدم فقط بدبختی بود که در آن می‌دیدم و روز خوشی در آن نبود.
 
شیما در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: حال بدی داشتم و با باری از غم و غصه به خانه بازگشتم. محمد در خانه نبود و پسرش مدام گریه می‌کرد. هر چه با او صحبت کردم که آرام شود بی‌فایده بود و همه چیز دست به دست هم داد و از کوره در رفتم و در یک لحظه عصبانی شدم و دمپایی که به پا داشتم را درآوردم و 4 ضربه به سر پسربچه زدم و ضربه پنجم را که به سرش زدم ناگهان پسر همسرم از هوش رفت و سپس به محمد زنگ زدم و با هم او را به بیمارستان رساندیم که پزشکان پس از تلاش برای نجات او اعلام کردند به کام مرگ فرو رفته است.
 
شکایت از زن دوم
 
جسد پسرکوچولو در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را خونریزی مغزی به خاطر اصابت جسم خارجی اعلام کردند و همین کافی بود تا محمد از شیما به اتهام قتل فرزندش شکایت کند.
 
پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جرم و با توجه به اعترافات شیما و نظریه پزشکی قانونی، کیفرخواست پرونده از سوی شعبه ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تبریز صادر و برای صدور حکم نهایی زن جوان به شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان‌شرقی ارسال شد و بزودی جلسه رسیدگی به این پرونده صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۹
بیچاره بچه های ۹ و ۱۰ ساله نا مادری. بیچاره محمد چهار ساله.‌‌‌ ....بیچاره همه ی بچه های محبوس در نادانی پدر و مادر
این هم نتیجه طلاق و بچه های معصوم؛ این طلاق علاوه بر اینکه آقا و خانم را داغون می کنه بچه های معصوم را نیز در تیر رس انواع آسب ها قرار خواهد داد.
این نتیجه جوجه کشی بی حد و حساب بدون توجه به اینده و تربیت بچه است قابل توجه مقامات عالیات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
مودب باش. احتمالا از حسادتت این حرف رو زدی
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
ناشناس 11:31 میشه بگی کجای این قصه حسادت داره ؟؟؟ چرا تو تفکر شما فقط زادو ولد مهمه و بس ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
ناشناس 11:31 احتراما از روی صداقت و منطق فرمودند نه حسادت
چقدر همه ما قربانی هستیم
ندارید ازدواج نکنید.نود و نه درصد طلاقها از وضعیت بد اقتصادی هست.پول حرف اول رو میزنه تو ایران.توجه ای هم به شعارهای آقایون نکیند.این بچه قربانی طلاق شد
طاقت دیدن بچه اون رو نداشته
تمام این مسائل بخاطر اقتصاد نامناسب و سپس شرایط دادگاهها است که براحتی شرایط طلاق را ایجاد میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
وقتی زن و شوهر زندگی تلخ و خشن در کنار هم دارند طلاق بهترین گزینه است و البته باید قوانین جدید حامی زن مطلقه باشه هم اقتصادی و هم عاطفی تا بچه ها در کنار مادر خود بعداز طلاق ایمن تر باشند/ اشتباه مثبت زدم
فقر فرهنگی و فقر اقتصادی
آیا آماری از کودکانیکه بدست ناپدری و یا نامادری کشته میشن هست ؟
بچه بیارید بچه خیلی خوبه دولت هم حمایت میکنه
الان طلاقا بخاطر خیانته نه اقتصاد پای خیانتم که وسط میاد دیگه زندگی رو کاریش نمیشه کرد الکی اقتصاد اقتصاد نکنید طرفین تعهد ندارن بهم
۱۰ آبان‌ماه سال گذشته این اتفاق افتاده هنوز بزودی جلسه رسیدگی به این پرونده صادر خواهد شد؟
فرزند دار شدن در این مملکت بی در و پیکر کاری است بسیار بد و ظلمه به امثال محمد. همه اینها ناشی از شرایط بد اقتصادی است که تا درست نشه موج موج طلاق می گیرن از هم با بجا گذاشتن بچه های بی گناه که معلوم نیست چطور باید بزرگ بشن.
روانپریش است
فقر احمق می کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست