بازدید 8589
۱

اعلان قرمز برای دستگیری مدیرعامل «بهنام خودروسازان»

دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به صدور اعلان قرمز برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان، گفت: عضو هیات مدیره این شرکت در رودان بازداشت شده و جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 27 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علیرضا احمدی منش با اشاره به استمداد مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان از دستگاه قضایی، اظهارکرد: برای رسیدگی به این پرونده شعبه ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تعیین شده است و برای تبدیل این پرونده حقوقی به کیفری، تاکنون ۴۰ مالباخته شکایت خود را ثبت کرده اند.
 
وی ادامه داد: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هئیت مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی‌ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلاً از کشور خارج شده است.
 
به گفته دادستان مرکز استان هرمزگان؛ اکنون برای مدیرعامل این شرکت اعلان قرمز صادر شده است و با همکاری پلیس اینترپل، پیگیر بازگرداندن وی به کشور هستیم.
 
احمدی منش با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است، گفت: بر این اساس، دستور توقیف همه اموال مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان صادر شده است.
 
وی همچنین گفت: یک نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان در شهرستان رودان بازداشت شده است.
 
دادستان بندرعباس یادآور شد: طبق دستور رییس کل دادگستری استان به دادسرای مرکز اقدامات و تدابیر لازم برای پیگیری و اعاده حقوق مالباختگان در فرآیند رسیدگی و قبل از صدور حکم انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چرا کسی که اتهام کلاه برداری دارد را همان اول کار ممنوع الخروج نمیکنید؟خواب تشریف داشتین که اقا زده به چاک؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست