بازدید 3483
۱

مخازن اضطراری آب شرب تهران افزایش می‌یابد

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران از افزایش مخازن اضطراری آب شرب تهران به ۲۰۰ مخزن تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 23 June 2023

به گزارش «تابناک»، مهدی پیرهادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند نصب مخازن آب اضطراری در تهران برای مواقع بحرانی گفت: برای ارتقاء سطح ایمنی در تهران اقدامات مختلفی انجام شده که از جمله آنها نصب مخازن آب اضطراری است که در دوره های گذشته اقداماتی صورت گرفته ولی در دوره مدیریت شهری ششم سرعت دوچندانی گرفته است.

وی افزود: نصب این مخازن ظرف یک سال و نیم گذشته سرعت خوبی گرفته است و با همکاری آبفا تهران تعداد این مخازن در سطح شهر تهران به بیش از ۱۱۰ نقطه رسیده است؛ بی تردید باید تعداد این مخازن در تهران به ۳۷۴ نقطه یعنی در هر محله یک مخزن افزایش پیدا کند.

پیرهادی ادامه داد: افزایش مخازن اضطراری آب در تهران و قرارگیری مخزن در هر محله می تواند در هنگام وقوع زلزله احتمالی برای ۷۲ ساعت آب شرب بهداشتی را برای شهروندان تهرانی تأمین کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم تعداد مخازن اضطراری در تهران را به ۲۰۰ مخزن افزایش دهیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به نصب شیرهای هیدرانت (آتش نشانی) در سطح شهر تهران در جهت ارتقاء ایمنی و تاب آوری شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با تلاش مدیریت شهری ۶۶۰ دستگاه شیر هیدرانت خریداری شده و در حال نصب در شهر تهران است و امیدواریم تا پایان ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۰۰ دستگاه شیر هیدرانت خریداری و در محل های بحرانی که نیاز سازمان آتش نشانی برای اطفاء حریق است نصب شود که اقدامی کم نظیر در حوزه ایمنی شهر تهران قلمداد می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این همه سازمان های عریض و طویل ،این همه بودجه پس چه کاری انجام میشود؟ سازمان مدیریت بحران، سازمان پدافند غیر عامل و... موقعی که باید ثمره کارهاشون ارائه بشه مشخص میشه هیچ کاری انجام ندادن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست