بازدید 2295
۲

رشد ۲ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بازار سهام، به کمک نماد‌های گروه پالایشی در آخر معاملات امروز، از محدوده‌ منفی خود را به مثبت رساند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 20 June 2023


به گزارش تابناک،  بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز‌های گذشته، کم جان و کم رمق دنبال کرد، البته بازار در ابتدای معاملات با کاهش شاخص‌های بورسی همراه شده بود و عرضه بر تقاضا چیرگی داشت هر چند که قدرت فروشندگان نیز آن چنان در روز‌های منفی بالا نیست. اما ساعات پایانی بازار، گروه پالایشی شاخص را مثبت کردند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۸۰۰ واحدی، به ارتفاع ۷۳۸ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «شبندر»، «شستا» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «مارون» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فرود»، «والماس» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۷۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۶۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
2 هزار واحد هم تیتر زدن داره!!!؟؟
پس چرا این همه روزایی که 70تا 70تا میریزه، جیکتون در نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تالو هست که رشد ساختگیه
فقط میخوان بگن بورس امروزم مثبت شد!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست